marți, februarie 17, 2009

stiu ca iarna tu esti marea mea.







Eram pe plaja si ma uitam la mare.Tigara aproape mi se termina..O rog pe alina sa imi intinda pachetu de tigari de pe cearceaf..dar normal ca nu m-a auzit, din cauza ca era atenta la valurile care se spargeau la mal..la fel si eu.Am aruncat restu ce ramasese din tigara.M-am dezbracat de hanoracul, tricoul si blugii care imi acopereau costumul de baie.Indiferent cat de rece ar fi fost apa..ma apropiam usor, dar in acelasi timp cu pasi repezi, de malul ce ma despartea de mare..fara sa imi dau seama am inceput sa fug..si pentru un moment nici nu am realizat cum marea m-a luat in brate....sau pana cand am simtit cum cineva ma trage in jos de picioare.Acum simteam cum talpa, care in urma simtea nisipul fin sub talpi, calca acum pe pamantul aspru...simteam cum realitatea i-a locul marii ce ma imbratisa..cruda realitate.Dar trebuie sa ii fac fata.Sa nu ma arat slaba.Sa nu arat ca gandul si sentimentele mele se duc pe partea cealalta a drumului..si totusi eu vreau la mare.Acum.Hai.Macar o zi.Nu mai am rabdare.Vreau sa fug o zi cu trenul..Da-o-n masa de morala.



Imi imaginez din nou marea si seara in care o sa stau intinsa in pat, o sa ascult muzica, o sa ma uit pe pereti, iar in gandul meu va fi aceeasi propozitie care imi va aduce zambetul meu tamp, dragut si dulce pe buze : ''de dimineata am fost la mare, iar acum stau in camera mea de acasa..si toate intr.o zi''. AH !



Sunt confuza, nedumerita..cu totul si despre tot.Tot ce scriu, citesc si mi se pare o porcarie...totul e o porcarie..porcarie care se numeste realitate..ah. Oni care mereu zice ''viseaza nu te costa nimic''..o ador.Pt ca este unul dintre cele mai bune sfaturi pe care le-a primit cineva vreodata...si oricum visam de mult.Insa am aruncat dorintele in publicul care asteapta finalul piesei de teatru.Poate reusesc ei sa mi le indeplineasca.Ma uit la ei..ii privesc in ochi..ei se uita nedumeriti..eu ma uit confuza..aud cum soaptele intriga sala...Ies de pe scena si intru pe mess..Vorbesc cu A.:



alina: azi
alina: am chef rau
alina: si ed baschet
alina: )
alina: *de
doar M.: )
doar M.:
doar M.: si eu
doar M.: dar sa jukm k lumea..
alina: euhh
alina: euhh
alina: eu nu stiu sa joc ca lumea
alina: )
alina: si asa
alina: cu baietsii
alina: in curtea scolii
alina: cu soare afara
alina: sti
alina: cum mai jucai
alina: u
alina: si rareori eu
doar M.: ah :x


Hai in parc.Imi iau blugii cu mine si plec.



Iti zambesc. :)
p.s.: stiti ca ma iubiti.
M.

Niciun comentariu: