luni, februarie 02, 2009

it's always hard in the morning.


deci. sa incepem. e luni. ma trezesc. adorm iar. ma trezesc din nou. ma uit la ceas. cu greu ridic pilota si scot cate un picior. ma dau jos din pat. ajung in sufragerie. constat ca imi e somn. ma intorc in camera si ma arunc la loc in pat. deschid mp4 si ascult muzica. incep sa ma plictisesc. ah si azi ne vedem. si nu mai am rabdare. sar din pat. ajung in baie. constat ca arat ca naiba. vreau sa fac un dus...
iar ajung in camera. aseara ma gandeam cu ce sa ma imbrac. deci nu trebuie sa mai imi bat capul cu dulapul. sau dulapul sa ma bata pe mine. avem probleme la machiaj. ce culori? ce model?simplu. o dunga simpla neagra care sa te ajute sa iti contureze linia si culoarea ochilor. nociv, dar placut la vedere.
si ce vreme oribila vede ochiul meu. de fapt ambii. ca am doi. nu a reusit inca sorin sa.mi scoata ochiul cu pricina. si nici nu o sa il las. pt ca ochiul meu e verde si merge cu linia neagra de contur mentionata mai sus. si da sufar. si am si de ce. :)
ah. si timpu parca sta in loc. parca nu se face mai repede 12. ah. ba nu. e fara un sfert. trebuie sa imi iau decat geaca, conversii, cheile, portofelul, manusile (e prea frig afara), pachetul de ''fumuri''. si cam asta e tot :)

Niciun comentariu: