joi, februarie 05, 2009

aiureli de joi noapte.


saptamana asta a fost pur si simplu geniala. pt prima data am simtit ca traiesc. am stiut cum sa ma bucur de fiecare dimineata. de fiecare clipa petrecuta cu prietenii. la un film sau un suc.hai cafea. 15 ani..suferim si noi putim. :)) deja am ajuns sa fumam si sa bem cafele in everest zilnic. si aprca nu pot sa ma dezvat. sau nu vreau. una din doua. sunt lucruri nocive, dar ma fac sa ma simt bine.sunt sigura ca le fac doar pt ca sunt incapatanata. ca vreau sa par mai matura decat sunt. dar toti stim ca sunt M. aceeasi de la inceputul anului. poate putin schimbata.probabil putin mai mult...dar nu stiu cat de bine sau cat de rau este. uneori incerc sa ma inteleg pe mine insami sau insumi...intotdeauna am avut probleme la gramatica.dar eu tt insami cred ca e corect. trecem peste. nu asta este important. important este ca sunt privita altfel. ma simt adorata si iubita. nu stiu. poate probabil pt ca asa vreau, pt ca pot si pt ca merit. dar nu cred. pur si simplu simt nevoia de atentie. niciodata nu am vrut sa fiu in centrul atentiei. dar incepe sa imi placa. esti privit altfel. esti mai increzator in fiecare clipa. fiecare moment este al tau. sunt doar sentimente simple si neesentiale. sunt sentimentele mele pe care niciodata nu am putut sa le inteleg. dorinte si vise pe care multe din ele nu le-am dus la un final. sunt confuza. si asa o sa raman o vreme. pt ca nu stiu. :)

Niciun comentariu: