vineri, februarie 27, 2009

cuvinte.






Sa incep prin a povesti ca azi conversii mei au jucat baschet dupa muuuuuuuuult timp.Ah.Si ce mai meci.Singura curajoasa sa joace cu toti nebunii de la 9D plus cope.Trebuie sa recunoasteti ca v-a salvat pielea de nenumarate ori..dar va rog sa numarati numai aceste momente, ca ocaziile in care aveam mingea, terenu de langa mine era liber, cosul deasupra mea, iar eu ratam de fiecare data, nu se pun la socoteala. Si fugi, alearga, agita-te...si raman in mijlocul terenului.Si urmaresc cum toata lumea alerga si se chiuia sa ia mingea adversarului.Puteai observa cum isi dau coate in stomac, palme peste ochi si mingii in gura si pe pereti, doar pentru a marca un amarat de cos intr.un joc amical.Va credeti in semifinale ?!! Hai sa fim seriosi.. :))


...si incerc sa citesc blogul izei, dar sunt atatea chestii multe si interesante.si interesante si multe.dar am reusit sa ii citesc toate aberatiile si am invatat si cuvinte noi.Iza stie...stie cum e sa te recunosca dupa o carutza de ani bodyguard-ul de la poarta si sa nu o lase saintre in scoala.Dar nu s-a lasat.Tot a vrut sa aibe parte de o conversatie de la Irina la Iza si Iza la Irina, dar si de la mine la ele.si de la celelalte doua persoane care erau langa ea.Si asa am continuat sa vorbim prin gratiile portilor din curtea scolii.Trebuie sa exersam si slujba de detinuti. :)) trebuie sa incercam sa supravietuim la nenumarata intrebare a Izei 'pot sa sar gardul', si fabulosul raspuns al Irinei 'hai ca poti, pui un picior aici si unu acolo si gata'...insa sa nu uitam si de raspunsul Izei 'nu pot, lasa' si la intrebarea Irinei ' de ce nu sari gardul'....dar ne.am lasat bagubase si am continuat sa ne comportam ca niste detinuti care erau vizitati de prietenii lor... :)))


...si incep sa ascult iar o melodie draguta..noua...cred.azi am ascultat.o iar versurile sunt destul de dragute.Insa ritmul este de nedescris.melodia incepe, iar tu te misti necontrolat pe beat'ul sau..indiferent unde esti/stai..uneori avem nevoie si de miscare.Mai ales ca trebuie sa ne antrenam pentru petrecerea ce va veni peste o saptamana.muuuuuuuuuuuuuunte...(p.s. inca vreau la mare de 1 mai :x)...cum ziceam...muuuuuuuuuuunte.munte.munte si party.Splendid :X Desi sarbatorita a facut de acum o saptamana 15 ani merita sa petreaca din plin.SI ce nebunie...futui :x.Iar toti stam cu sufletul la gura sa vedem ce ne asteapta...asa cum si eu ma duc la dus sa astept apa fierbinte si relaxanta....




Niciun comentariu: