joi, februarie 05, 2009

hello sunshine.




m-am trezit si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit pe fereastra pret de cateva minute. am vazut soarele de frebruarie cum alunga norii, iar frigul de afara incepe sa dispara. dar nu sar din pat. inca mi-e somn si mi-e o leneee...mai stau 10 minute, poate reusesc sa mai adorm.cacat..vrabiile de afara fac o zarva mai mare ca Patrick. ah..cainele casei. unul din cei doi. mic, negru, bot lung, coada si mai lunga, minion..e corcitura mea scumpa. :xexceptand faptul ca in fiecare zi ma rastesc la el pt ca sare pe mine si imi murdareste toate hainele..mai am timp si pt joaca.


si inca ma holbez pe geam si nu pot sa cred cat de frumos e afara.putin frig, dar se rezolva cu pulovere si geci. ce puii mei..doar suntem inventivi si spontani. si gandul imi fuge in alte parti..nu stiu unde..stiu doar ca e ceva frumos.ceva care imi place.ceva care ma linisteste. sunny days...


si trebuie sa ma trezesc..daca mai stau mult in pat o sa ma enervez ca nu pot sa adorm. ajung in sufragerie..dau sa merg spre baie, dar pe drum calculatorul imi face cu ochiul..asa mi.a facut tt saptamana.o sa ajung si eu pe la baie mai incolo..cand o sa am disperata nevoie..bla bla bla.


ah..buni. mi-a adus de mancare..micu dejun la calculator. ca s-a invechit moda micului dejun la pat. o ador. pur si simplu o ador. stiti de ce..nu mai stau sa va explic. femeia asta este fenomenala - punct.


mai arunc cu ochiu' in lista..da. cu ochiu pe care sorin vrea sa mi.l scoata :)). no shit ?! c'est la vie. eu inca imi pastrez ochiul acolo unde este. nu vreau sa il vad intr.un borcan pus la pastrare si admirat de sorin. :">


oh dear gherla :X :))...everestu' creeaza viitori eurovisionisti...de unde am mai scos.o si pe asta nu stiu..nu ma luati in seama..de ceva timp am o stare de euforism..ah da, si mi imaginez cum toata lumea ii voteaza. eh cum cine? EI. da :)) vezi. stiti. ei :x. adorabili.mai multe detalii dupa pauza.


ah si vreau la baie. :)


Niciun comentariu: