luni, februarie 23, 2009

iubim ca se ne facem iubiti.


buna ziua ca dimineata a fost acum doua ore jumate cand mi-am deschis ochii si am vazut ce vreme de cacat este afara.Dar azi e o zi specila.Nu stiu de ce.Pur si simplu nu simt ca este una din zilele alea aiurea in care ai impresia ca totul merge prost si nu exista nimeni si nimic care sa iti fure acest gand.Parca dimpotriva.Parca toti ar vrea sa iti demonstreze cat de rahat este ziua..dar trecem peste.Azi este diferit.Azi am reusit sa imi vad din nou cuierul de dupa usa camerei in care locuiesc.Ah..si mi-am adus aminte ca vreau sa fac un dus fierbinte imediat ce ma trezesc si atunci cand vreau ceva ma icnapatanez si fac rost.Si am continuat sa vreau multe chestii, pana cand mi.am adus aminte ca azi este o zi buna si ca vreau sa memorez momentul prina face multe poze..dar m-am rezumat doar la una mica, alb negru, inc are mi se pot numara aproape toate defectele, calitatile si partile intunecate sau luminoase.O poza speciala, dar nu atat de speciala ca momentul in care am deschis usa unui dulap in care mi-am gasit Mcflury-ul de Nesquik (sau cum se scrie-niciodata nu am retinut astfel de lucruri inexistente).Ah, si cred ca sta acolo mai bine de patru zile si trei nopti. :))

Dar sa nu uitam ca in primul sertar de la birou mi-am ascuns jawbreaker-ul si cealalta jumatate de snickers...mda, nici de data asta nu stiu daca am scris corect. :))Neimportant.

Si chiar daca dupa ce am observat ca parul meu sta in toate directiile posibile, camsa de pe mine este sifonata, blugii mei mai au putin si o sa inceapa sa se rupa de cate ori i.am purtat...eu tot ma simt bine.Ma simt adorata, iubita si atragatoare.Suna extrem de aiurea..dar barem sunt si eu buna la ceva..sau la mai multe: -sa aberez, sa imprumut bricheta, sa dau tigari din pachet, sa imi ajut prietenii apropiati si sa ma simt bine.Pentru ca merit.Pentru ca pot. :)

Niciun comentariu: