joi, februarie 26, 2009

out of my mind..

(multumiri lui Sorin pt poza.)


Ma uit la proful de fizica cum se chinuie saracul sa explice la jumatate de clasa despre principii,fizica si locomotive in perete.Si oricat de multe exemple ar da, creierasul meu minuscul cauta loc intr-un sertar unde sa salveze informatia, ca dupa un an sa proceseze informatia..si incep sa ma plictisesc si imi intorc ochii pe geam.Vad afara cum toata lumea e intr-o continua miscare.Masini vin si pleaca de dupa coltul scolii.Pietonii traverseaza linistiti acele dungi lungi, late si albe..care se numesc zebra, sau trecere de pietoni.Din cand in cand se mai intampla si accindente si lumea invata sa zboare.Revin cu gandurile de unde am plecat..adica ora de fizica.Adica acolo unde incerc sa nu am contact vizual cu profesorul ca sa nu ma scoata la tabla si sa ma puna sa fac probleme..nu ca nu as sti niste formule, dar intrebarile care urmeaza din teorie o sa imi para necunoscute.Pentru ca nu am invatat. :)


Si fiecare zi e aproape la fel.La fiecare ora stau si ma uit cum ceilalti se holbeaza la tabla si scriu neintelegand ce dorea cuvantul, propozitia si fraza respectiva sa reprezinte.


'Marina taci dracu odata'..imi zice din nou diriga in ora ei de franceza.Eu si A.Colege de banca..mai trebuie sa continui..banuiesc ca da.Ne uitam una la cealalta si incepem sa suradem.Zambim.Rasul isi face aparitia exact intr.un moment de liniste.Asa..ca sa ne putem expriema 'loud'.Si astfel starnim toata clasa la una dintre crizele noastre de ras, iar incetul cu incetul incepem sa vorbim despre ultimele stiri difuzate pe ultimul canal pe care m-as uita...ia ghici-otv.Dar carcotasii il inlocuiesc repede.Si este imposibil ca tot discursul nostru sa nu fie intrerupt de mirobolanta,faimoasa, neinlocuita sonerie de incendiu ce anunta pauza dinaintea orei de...chiul.Perfect.Am doar doua absente...iar maine fac rost si de altele.Cauza?!-cuvintele incrucisate ale profei care urmeaza sa ne predea urmatoare lectie din capitolul genetica. :>


Si azi e joi, maine este vineri, iar poimaine Sambata...uuuh.Premiera meditatiilor la fizica.


Ce ziceti de Duminica? Ma cheama sa ies in oras.Hmm..nice ideea.Banuiesc ca o sa fie distrcativ la una de visine. :D

Niciun comentariu: