joi, februarie 19, 2009

hai sa fim seriosi.


Sti momentul acela in care parca totul se leaga, iar o raza de lumina lumineaza fiecare lucru, seniment, creatura, persoana..care in urma cu ceva vreme iti era indiferent?Nu stiu de ce, dar momentele astea mi se par geniale.Nu cred ca ma intelegi pe deplin, dar ideea de baza conteaza.Te simti BINE.Iar asta este cel mai important lucru, indiferent cat de mult sau cat de putin dureaza.Azi am avut se poate spune o zi geniala...(bine, exceptand ora de tic unde am avut o stare de nervozitate inca din pauza, dar si acum ma intreb..de ce?! ).Cum ziceam si inainte.A fost o zi geniala...am avut atatea momente in care am facut cunostinta cu persoana care se ascunde in spatele unor masti emotive.Momente simple, momente in care am purtat dialoguri cu ea si am incercat sa o inteleg..sau mai bine spus sa ma inteleg.Sa inteleg ce vreau, ce simt, ce cred, ce gandesc.Uneori lucrurile complicate sunt atat de simple, dar avem nevoie de timp ca sa ne dam seama. :)


[...]


..eram in masina cu tata acum cateva ore, cand ne intorceam de la scoala.Gandul pe care il aveam mi-a fugit cand a inceput sa imi suna telefonul;raspund;vorbesc;apoi inchid.Tata de langa mine ma intreaba cu cine am vorbit.Eu i-am raspuns ca un bun prieten, Andrei.

I-am auzit oftatul.L-am privit.Simteam cum ar vrea sa imi zica ceva, dar stia ca nu aveam cum sa ii raspund.Am continuat sa ma uit pe geam, sa ascult muzica, dar gandul nu a continuat sa fie acelasi.Acum ma gandeam la relatiile dintre parinti si copii..

De multe ori cand incercam sa le vorbim ei nu au timp, iar cand ei incearca sa ne ajute cu ceva..phey, atunci noi nu mai avem timp.Iar uneori..chiar tot timpul..ne miram de faptul cand ei incep sa ne intrebe -ce faci.-cum merge scoala.-ce iti face prietenul/prietena.-azi nu iesi in oras.'...parca ar incepe sa isi faca griji ca stam si acasa.. :)) Un lucru e sigur.Adultii sunt ciudati..uita ca si ei faceau pe jumatate ceea ce facem noi azi..uita de multe ori ca si ei au fost liceeni si adolescenti in acelasi timp..uita de iubirea lor adevarata pe care au ratat-o cu mult timp in urma..nu toti; dar nici putini. :) Iar cand observa ca ajungem intr-un punct in care ei au avut probleme la varsta noastra, nu incep sa ne spuna '-asa faceam si eu;-stai linistit/a ca se rezolva' etc. Incep sa se alarmeze, sa turuie o morala din care ar putea scoate romane si sa aibe o seriozitate care intoarce mica ta problema sau situatie, intr-o boala fara leac.

Hai sa fim seriosi.. :-j

Niciun comentariu: