sâmbătă, februarie 21, 2009

p.s. sti ca ma iubesti


Nu cred ca a stricat daca am vizitat pentru cateva secunde o librarie sa urmaresc un cadou perfect si sa mai citesc descrierea unei carti care mi-a facut cu ochiu'...'Vreau la mare sa simt nisipul, sa fug cu picioarele goale prin apa si sa scot limba la luna.Sa ii spun ca e batrana si urata'.Primele idei scrijelite pe o foaie de hartie.Dar pe birou erau atatea hartii scrise si frumos alineate pe care le vedeam in timp ce incercam sa iau de sub birou hartiuta veche, urata si mototolita.Uneori nu imi dau seama cat de bine imi distrag atentia de la lucruri inutile cu ajutorul unor lucruri care nu mi se pareau prea importante.Si te-ai gandi.'si ce daca e o foaie mototolita, o arunci si iei alta mai buna?'..mda.Bucata respectiva de hartie care puteam foarte frumos sa o duc la recycle bin. :))

Dar m-am incapatanat si am inceput sa scriu primele randuri ale unei povesti de dragoste.Unei povesti care de abia incepe.Poveste care va continua mereu.Povestea mea si a marii.'iubim ca sa ne facem iubiti'..niciodata nu vom reusi sa schimbam nimic dupa placul nostru.decat daca ne incapatanam prea mult, uitam de prieteni si devenim niste egocentrici imputiti..si la cat de capoasa, cretina, tembela si copila sunt ma incapatanez de fie

Eyes wide shut...am tacut si ...ascultat melodia in liniste.Am vazut pana la ce minut se termina si am mai ascultat-o inca o data.Inca nu m-am plictisit..inca continui sa imi dezvolt (cu ajutorul unui parvan) ideile care nu ma lasa sa dorm noaptea..dar aruncam zarurile si jucam urmatoarea etapa...rabdarea.Dar mai ales cat de bine ne distram cand suntem in 'valea regilor' si o ardem ca faraonii pe ritmuri abarabesti. :> :x :)) =)). Iar adi nu putea fi atent la ce ii ziceam, din cauza celei de a patra melodie care se repeta a treia oara deasupra capatanii noastre :)). eu: tweety; adi: ti ti? eu: tweety; adi: tit tit? eu: tweety; adi: tuit tuit?; eu: TWEETY; adi: pasarea aia mica si galbena? =))

Iar acum avem nevoie doar de un fum, cafea si film.




Niciun comentariu: