miercuri, martie 04, 2009

lipsita de inspiratie.


absolut teribil,cumplit, groaznic..dupa ce ca prinzi toate stopurile, ajungi acasa si crezi ca totul merge ca pe roate dupa ce ai vorbit ca maica'ta..dar cand auzi din pragul usii pe taica'tu cum te cheama sa discutati intre patru ochi..ah.si acum simti golul ala in stomac si simti ca inima iti bate si parca nu mai incetineste...si mi-am adus aminte ca nu am fost luni la nicio ora si am frecat menta prin oras..iar profu' de fizica o sa le dea test celor care nu au fost la ora si fug in camera sa imi invat..sau mai bine stau in fata calculatorului, ascult muzica si maine dimineata ma trezesc la 7 juamte..futui de programare la coafor, dar merita. Mda..maine, sau mai bine spus azi. Ca deja e dimineata, deja m.am trezit la ora mentionata, deja m.am tuns si deja mi.am invatat legile la fizica.Asadar sunt la prima ora la scoala..adica la 12.Si nu am niciun chef..mi-e somn si foarte lene.O lene de ma doare.

si acum am trecut dupa info si mate la ora de tic..unde iar frecam menta pana murim de plictiseala.Ca acum..scriu si ma plictisesc de ceea ce scriu.Si profa urla dupa ajutor si niciunu dintre nesimtii din clasa nu se ridica de pe scaun si sa o ajute cu tot felul de rahaturi...dar eu sunt simtita si o aud, ca ceilalti isi vad de ale lor..ca si mine..dar eu nu sunt nesimtita ca ei.Si ce bucurie...nu o mai aud cum vorbeste de una singura.Tace si face..de fapt se holbeaza la noi cum pierdem timpul pe mess,net, blog..etc si asa mai departe.

Alina iar mi se confeseaza ca are vreo cinci postari neterminate si lispite de inspiratie la fel ca cea pe care o scriu eu acum.....a posta sau a nu posta, aceasta este intrebarea. :)

Niciun comentariu: