vineri, martie 20, 2009

soulstorm.


cacat de persoane care nu stiu sa foloseasca deodorantul, care nu au auzit de cuvantul parfum*.Pffoa...bine ca a deschis cineva geamul ca murim dracu' inainte sa ajungem acasa.Ai nostrii nu ne lasa sa stam pana tarziu in oras ca ne fura baubau* si ne ia si ne v****** intr-un boschete din parc etc etc..insa ne axfixiem (nu prea am habar la ora asta cum se scrie acest cuvant atat de complicat si simplu in acelasi timp) in autobuz....damn. :)

si maine plecam din orasul asta infect.Oras care nu ma lasa sa ma simt bine si nu ii lasa pe ai mei sa ma lase pe mine, singura lor fiica, dar nu singurul copil -din fericire sau din pacate, probabil din fericire.Desi mai toti vad ca ma port cu micul meu frate ca si cand nu as avea chef sa stea langa mine, sa vorbeasca cu mine despre tot ce il apasa, sa imi ceara ajutorul..ey bine.Sunteti prosti astia care credeti tot ceea ce vedeti.In primu rand e fratemiu si tre' sa fim acolo unu langa altul si sa nu ii lasam pe altii sa ne raneasca.Eu sunt scutul lui, iar el este micul meu fratior de care o sa am grija mai mereu..bla bla bla.Il iubesc pentru ca exista si pentru ca este fratemiu, oricat de enervant ar fi si nesimtit si nepoliticos...si spuneam ca maine plecam din oras,mai bine i-am spune ghena-nu e prea departe de a ajunge un loc in care sa mergi prin gunoaie si sa respiri aerul poluat..dar sti cum suntem noi oamenii*.Aruncam tot ce nu ne trebuie acolo unde ne este mai la indemana.Nu ne intereseaza daca facem mizerie, daca avem simtul gaurii pentru a arunca in cosul de gunoi ambalajul de la stixurile pe care de abia le/am terminat.Aruncam tot exact unde vrea muschiu' nostru..vorba aia, vine altul dupa noi si strange; e altul care sta in urma noastra si ne urmareste si vine repede sa ne ridice gunoiul si sa il stranga in sacul lui de plastic.Din asta isi castiga unii banii..asa ca cititorule, nu iti arunca cartile deja la gunoi.Sigur o sa ai nevoie de ele mai tarziu.Exact cand te astepti cel mai putin...si iar am deviat de la subiect si am ajuns la altul si iar ma paropii de subiectul initial...

excursiiiiiiiie = caterinca, distractie, tigari, muzica, relaxare, plimbari nocturne,pizza,barfa,momente pretioase,razi pana iti dau lacrimile,visam toti intr-o camera (dar incercam sa nu ne gandim la ziua care va veni pentru ca visul se transforma in cosmar)...tampenii de o noapte.Astia care merg si care au citit si ce am scris mai sus si care au ajuns acum sa citeasca si randul pe care l-am scris acum, anuntz important: "aducetzi tot ce aveti legat de muzica, inafara de cduri, stick-uri etc.; de preferat ipoduri, mp3-uri, mp4-uri etc. :x, multumesc anticipat"- :)) =))

P.s. pt S.: o sa am grija de mine, o sa iti raspund la mesaje pana raman iar fara credit, o sa ma distrez si pentru tine, iar o sa vorbim la telefon ca asta vara si o sa ne holbam la cer pana cand ne plictisim/ramanem fara credit/ne este prea somn.Prima varianta pica din start, restul vedem starea de spirit....

mda..mama.Iar a gasit ce sa mai bage in sacul cu "nu faci nimic/esti neinteresata/nu te doare nicaieri de ceea ce strici sau faci/esti imposibila/bla bla bla..".Vreau sa implinesc acei 18 ani care o sa ma faca probabil mai fericita ca acum.Care nu imi vor mai pune interdictie la tot ce vreau sau imi doresc...pff, cacat. mai e pana atunci.Dar de abia astept! :)

Niciun comentariu: