sâmbătă, martie 28, 2009

can you feel it?


nu stiu cum sa incep, dar incep ca de obicei-cu inceputul..a fost minunaaaaaaat. soare, cald, parc, poze, cele mai bune prietene. it's a new day..si intr'adevar este. o zi de primavara in toata puterea cuvantului. glume, tampenii, prostii, escaladari de bolovani, mers o gramada pe jos, discutii multe si utile...intors pe strada epuresti. unde vezi copilul mic din povestea care te adoarme in fiecare seara..era copilashul ala mic si scump care se juca cu shapca lui..o arunca in sus si o prindea la cadere. il facea atat de fericit...si faceau atat de fericit desenele de pe asfalt de sub picioarele amandurora. si totusi e acelasi asfalt. inseamna ca si sub talpile mele trebuie sa fie un desen..privesc in jos..dar cimentu' strazii era gol. nici urma de culoare sau de vreo scrijelitura mica...oricat de mica. dar o sa ma mut in alt orash..la 18 ani o sa fac ce vreau..mda. parca deja ii aud pe ai mei "asa si?! ai 18 ani. si?! tot eu te hranesc, tot eu iti platesc cele necesare, tot eu iti pun mancarea pe masa, tot eu iti platesc facultatea.... cat timp stai in casa mea si pe banii mei, faci ce iti spun eu!!". EH CACAT..numai sa imi spuna asta ca imi fac bagaju' si plec..nu le-a ajuns ca tot timpu cat am fost mica nu aveam voie sa scot un sunet...acum ar fi culmea sa imi controleze viata si la adolescenta... stiu ce vreau si sunt sigura ca o sa fac rost de acel ceva. don't worry, i'll be ok. :)

Niciun comentariu: