vineri, martie 27, 2009

eticheta zilei




o zi ca oricare alta.nu te astepti la ceva mai mult.nu vrei nici ceva mai putin...vrei o zi in care sa te simti bine..o zi in care sa sti ca toate o sa incalce toate regulile.o zi in care sa te gandesti la tot ce vei face in urmatoarele 5 minute, chiulesti la bio ca sa scri la geogra, sau chiulesti la geogra si pleci acasa..una din doua.sau niciuna.bio-nu e profa in scoala, geogra...daca trag chiul ma asculta data viitoare..mai bine risc ca sa am de castigat o noua lectie in caiet. :) ah..ce ochi bun am.mi-am ochit pachetu' cu ultimele sapte fumuri..m-am descotorosit si de asta..cumpar altu'.scump, scump, dar dincolo nu era mai ieftin..nicaieri mai exact.criza asta economica ne mananca ficatii...parca mai rau vrem un lucru cand nu ne este permis, decat cel pe care il putem avem cu usurinta.si toata ziua mi-a mers neuronul...saracul, vai mama lui..mai are putin si face scurt circuit de atata fizica si matematica...dar tre' sa reziste pana saptamana viitoare...cel putin sase teste, si majoritatea la materii legate de matematica...futui, dar nici ca ma mut la uman ca sa am unde sa ma intalnesc cu latina dintr'a opta. pot trai foarte frumos si fara ea..dar tot pauzele ne usureaza starea de spirit..tot pauzele iti dau si iti iau bucuria..tot ele te ajuta sa treci peste diferite momente...si tot pauzele te ajuta sa dai un telefon cat se poate de important pentru tine, dar nelipsit de atentie pentru altii...dar sa trecem mai departe :d


si al ce sa trecem, decat la urmatorul paragraf..alineat..subpunct al textului..cacat. ma pierd in detalii inutile..detalii frumoase si finutze pe care nu le poti intelege. codul cuvintelor blocate :))) aberatii..numai aberatii..dar ador sa aberez, ador sa fac poze, ador sa mananc pizza, ador sa ascult white lillies, ador sa mai schimb cate o injuratura cu irina in banca -in pauze dintre desen si geografie...ador sa ador multe lucruri care ma fac fericita..cum ar fi sa ma uit la ceas, sa realizez ca este de abia 12, sa imi amintesc ca incep la 13, sa dau o tura in herastrau..si sa te sarut. :)


Niciun comentariu: