marți, martie 10, 2009

a fost o data ca niciodata..


Groaznic, teribil, oribil, pff...cum sa se intample toate intr-o zi.Sa primesti amenda ca ai abonamentul expirat de numai o zi, sa intri cu umbrela in nenumarate persoane, sa treci pe langa niste ramuri de plante si sa fi atat de cuprinsa de faptul ca ai primit o amenda incat sa intru cu umbrela si in astea.Sa treci mai departe injurand printre dinti..mergi si vezi un grup de persoane care sa indreapta spre tine; care nici macar nu se sinchiseste sa se dea mai spre stanga sa ai si tu loc cu umbrela si sa te mai impinga si in zidul pe langa care treceai si sa iti stinga tigara..si sa nu uitam cireasa de pe tort-testul la geometrie.Ah, ce rahat am facut in lucrarea aia.Cinci scrie pe ea.Barem e nota de trecere...si sa te mai prinda si ploaia asta pe drum..pff, bine ca vin cu autobuzul si nici nu trebuie sa schimb de nenumarate ori transportul in comun.Imi ajunge o linie...mamma mia, here i go again.Am coborat din autobuz, mi-am deschis umbrela, am schimbat melodia, iar cand am ridicat privirea, la coltul magazinului te-am zarit si pentru cateva clipe ai fost raza de soare ce a stralucit printre picaturile de apa si cerul intunecat si acoperit de nori. :) -Buna!

Niciun comentariu: