sâmbătă, martie 14, 2009

nimic nu are sens din tot ce am scris.


Hai sa scriu si sa pun capat plictiselii.De cand m-am trezit am stat numai in casa.prea multa lene, somn si..plictiseala.Tot ce am facut ca sa iau o gura de aernu a fost din propria mea initiativa ci din cauza lenii lui tata de a se misca pana la magazinul din coltul strazii pentru niste conserve amarate..dupa cum sa imi continui ziua decat schimbandu-mi tzinuta de nenumarate ori, incercand sa gasesc o lumina buna pentru poze si sa motai prin pat.Ce altceva bun aveam sa fac, decat sa stau intinsa in pat si sa ascult kiss kiss,bang bang*.Una dintre melodiile care iti creeaza o stare de relaxare.Care te ajuta sa treci peste momentele de nervozitate..genul de melodie pe care l-ai asculta o zi intreaga.Exact..la fel fac si eu acum.Am ramas axata de ceva vreme pe mai multe melodii.Pff..nu o sa intelegi..nimeni nu intelege.E prea simplu ca sa intelegeti.Nu incerca sa recurgeti la varianta de baza- nu complica lucrurile sa devin complicat de simple.Situatia va scapa de sub control. :)Ah.Maine..mda.Nu stiu de ce am deschis acest subiect..mai exact nu prea am habar ce fac maine.Decat ca ies din casa..iau 331 de la un cap la celalalt..cobor la romana..ma intalnesc cu cine ies prin oras in fata faimosului ever/est..de aici luam metroul-futui, las' ca e mai bine pe jos.Faci economie si e si sanatos..ajungem usor la universitate de unde facem dreapta si o luam pe nistre stradute si ajungem stim noi unde. Sper ca vremea de afara sa nu fie atat de urata ca asta de azi..numai in pat as fi vrut sa stau..la caldura, semiintuneric si perna moale pe care nu as lasa-o din brate..la naiba.-dar trebuie- dar ridic privirea sus.ma gandesc la ceea ce imi va aduce un suras pe fata..mda, somnul a castigat batalia cu trezitul de dimineata..deci, asadar si prin urmare..ma asez inapoi in pat...dar aud cum usa de la camera se deschide si nu poate fi altcineva decat mama care saraca nici nu incepe sa ma intrebe de ce nu m-am trezit deja, ca eu incep sa tip din pat sa ma lase in pace si sa nu o mai faca atata pe alarma de la ceasul desteptator..ii spun ca ma trezesc imediat si iese linistita din camera, bonbanind cate ceva-"te-am auzit". Si ma ridic iar in capul oaselor...strabt drumul dintre camera si baie..si ajung sa ma uit in oglinda...ma uit la reflexia ciufulita si incet sa zambesc si ma mut in dus...la revedere. :)

Niciun comentariu: