luni, martie 30, 2009

despre tine


iar e luni...afara e urat, iar eu nu am chef de scoala.As vrea doar sa lenevesc in pat; sa existe cineva care sa imi aduca micul dejun la pat, acompaniat de o cana mare de ceai cu multa miere sau zahara.Sa stau intinsa in pat pana ma plictisesc, sa ascult melodia care ma adoarme si sa ma uit pe geam...sa numar norii.Sa privesc cu razele soarelui incearca sa ajunga la mine in camera prin geamul acoperit de perdea si draperii...pff. Sa intind mana si sa te simt acolo langa mine in fiecare dimineata.Eu as vrea sa fiu prima persoana care iti zice buna-dimineata, eu sa fiu cea care iti aduce zambetul pe buze cand esti trist...si tot eu sa iti fur zambetul cu un sarut. E atat de simplu :). Esti diferit si totusi la fel..esti atent, dar totusi aiurit.."cand ai aparut tu, a iesit soarele". Nu cred ca e nevoie de mai mult..soarele a aparut cand scriam despre tine..poate de abia acum te-ai trezit, esti somnoros, nu sti ce vrei, dar ti-ai amintit ca azi s-ar putea sa ne vedem..poate ti-a adus un suras, poate te-a intristat gandindu-te cat o sa stai in statie la 331 sa il astepti ca sa vi pana in statia unde ne intalnim.Sa stai si sa te plictisesti citind mesajul in care tocmai am scris ca o sa intarzii 5-10 minute..te uiti la ceas.Si incep sa te plictisesti...pff. Mc-ule aproape :d, KFC-ul al fel :)..dar tu stai in statie acompaniat de plictiseala si urmaresti fiecare masina si numeri fiecare autobuz care trece pe langa tine..sau alegi optiunea "suna un prieten"..e alegerea ta..eu mai am 3 minute si ajung...si te vad in statie, si incep sa fug..ajung, te iau in brate, te sarut si imi cer scuze ca am intarziat, desi zici ca nu e nimic, pt mine e relativ cu tot. :)

Niciun comentariu: