vineri, martie 13, 2009

kiss,kiss.bang,bang.


E vineri 13...multi au reactii gen ''aoleu,vineri 13,zi cu ghinion,ce urat,la ce sa ne asteptam,o sa muriiim !!''..:))) Pana in momentul de fata ziua asta a fost cat se poate de fascinanta.Cu exceptia faptului ca a trebuit sa ma trezesc iar la 8 ca sa ajung la scoala la 11 la inspectia de la biologie si ca am facut doua ore de mate, de am crezut ca nu mai scap...ziua merge foarte bine.Nu am mai ramas la scoala la celelalte ore -doar ne motiveaza diriga absentele ca suntem copii constiinciosi,draguti,dulci,scumpi,unii dintre noi analfabetei... Ah. si ce bine m-am simtit in statie cand mi s-a spus ca a iesit o raza de soare exact cand am aparut eu in peisaj...SUNSHINE (doua puncte ics).

Cacat..e atat de frumos afara in ultima vreme, de ce nu putem sa dam naibii scoala si sa plecam hai-hui prin oras, sa ne distram intr-un club si sa ne facem de cap exersand sa bem tarii si sa fumam cate tigari putem pana ni se face rau...deja exagerez.Doar am spus ca suntem copii scumpi si draguti, care invata, care nu absenteaza de la ore 9-decat mai tot timpul- care nu fac galagie in ore, care nu vorbesc urat, care sunt atenti la profesorul caruia ii trancaneste gura la explicatiile inutile bazate pe corectarea temei-mai bine spus scrierea temei in intregime.Cine mai sta sa scrie la mate,romana si ce mai are, cand putem sa stam frecam menta - si am sa ma repet de cate ori voi simti nevoia- prin oras, in vreo locatie pe care o frecventam destul de des.Mda...si iar ma duc cu gandu' in alta parte gen "inspectia de la bio".Unde normal ca trebuia ca in banca a treia randu' de la perete sa pateasca ceva picant.Normal ca s-a intamplat ceva picant ca intotdeauna..ba se ia un trei acum cateva luni (scuze Alina, trebuia sa scriu despre asta), ba se mai varsa cate o sticluta de albastru de metil la inspectie (da Irina, numai tu puteai sa faci asta -doua puncte ics)..si toate aceste stiri picante la ora picanta de biologie...ah.sa nu uit de dialogurile picante... :))) irina: "ah.am varsat albastru de metil pe toata banca" eu:"irina esti proasta" anna:"irina sti ca albastru de metil nu se mai sterge ?! :)" eu:"am dat de naiba" irina:"Am sters banca.Totul este ok acum."...aoleu..si cum sa uit de fraza pe care filip a rostit/o cand una dintre inspectoare a plecat..mda, toata imbracata in rosu cu ruj rosu si roscata..la care filip : "curva a plecat :>" ...si mori de ras, pana cand auzi ca profa recita poezia despre bacilul koch: "sex nu face niciodata saracul Bacilul Koch" =)) razi..pana cand auzi alarma de incendiu ce anunta pauza. :x

vb lu Iluuuuuuuu :d "oi/de/pule/me" :)) si ma duc in fiecare seara cu gandul la un autocar si la tot ce se va intampla la pensiunea sau hotelul unde ne vom caza... de pe acum se stiu urmatoarele reguli: da- vom da o petrecere in camera in care ne vom strange toti.da- vom aduce muzica.da- ne vom distra.da- vom juca jocuri cretine de copii retardati.da- vom sari in pat.da- nu vom dormi toata noaptea.da- nu vom lasa hetelul sa doarma.da- ne vom iesi din minti.da- vom fi noi. :) si toata lumea sa urle in gura mare excursiiiiiiiie.

Niciun comentariu: