duminică, martie 15, 2009

doua postari intr-una singura




Si ce zi..Ce soare..Ce caldura si vant afara..o zi de primavara complet mirobolanta.Stai pe o banca si te uiti la veverita care ti se pare ca merge ca o rama..mda.Parerea mea :)). Ca a ta e alta...tu te uiti la alta veverita care isi ingroapa aluna in pamant si dupa incepi sa razi de nenea care face exercitiideyoga intr-un metru patrat sub umbra unor brazi.Si ghici ce...iti dai seama ca nu e singur. Si te uiti, privesti, incepi sa te holbezi..desi vorbesti de ale tale iar eu te ascult..incepi sa exprimi cu voce tare ceea ce de fapt crezi ca i s.ar putea intampla lu' nenea ala care sa tot cracaneaza pa ici si pe colo..."si acum sa vezi ca i se rup pantalonii" :))).si radem..si eu ajung sa nu ma mai opresc pana imi spui sa tac si sa te ascult pana la capat...si soarele isi fixeaza razele pe banca noastra, iar tu imi ti umbra cu un sarut. :)



















pentru cei care isi fac idei gresite...:
pff..m-am saturat sa las impresia ca sunt ceea ce de fapt nu sunt.Deschide-ti ochii si priveste-mi adevarata personalitate.Uitata-te cum incerc sa iti arat de fapt cine sunt, iar tu intelegi contrarul.De ce iti fixezi privirea numai pe puncetele pe care niciodata nu le ating ca sa le dezvolt.Inceteaza sa imi vezi toate partile bune, cand de fapt nu am niciuna...toate sunt defecte pe care incerc sa le ascund intr-un mod copilaros.Incerc sa ma port ca si cand nu as avea nimic; sa ma prefac ca totul este luminat de o simpla raza de lumina din toate unghiurile si partile.Nu ma cunosti si nici nu o sa ma cunosti indeajuns.Raman in spatele zidului dupa care ma ascund; in spatele mastii pe care o port de fiecare data cand incerci sa ma cunosti cu adevarat; imi iau postura de copil tampit si joc teatru, ca tu sa crezi ca de fapt eu nu inteleg nimic din tot ce-mi indrugi...un motiv ca sa vezi ca nu ma cunosti- eu te ascult si te inteleg in totalitate.Ai inceput sa te pierzi printre randurile de ceatza..eu am plecat, nu incerca sa ma urmaresti pentru ca nu ma vei gasi.Intotdeauna am castigat la jocul asta.. :)

Niciun comentariu: