vineri, aprilie 03, 2009

primavara incepe cu tine


hai sa fim seriosi..cine are chef de scoala in ultima vreme. toata lumea capata absente fara motiv, note mici, morala profilor. noi nu chiulim..doar absentam ca sa putem sa ne facem de cap prin spatele scolii..un basket, un sendvis..un fum..la naiba. :)) vreau sa trecem naibii odata mai repede de teze teste ascultari peste ascultari si sa vina vara aia odata..ne-am plictisit pe aceeasi traiectorie...casa-statie-autobuz-mers pe jos-scoala-casa etc. profii nu vor si ei sa simta adrenalina atunci cand absenteaza de la ore? nu vor si ei sa ne mai scuteasca de teme si lectiile predate la care ajungi sa dormi cu capul pe banca...pfoa..e prea mult soare afara sa stam inchisi sapte ore intr.o clasa unde sa ne holbam pe geam si sa numaram minutele care ne-au mai ramas pana la pauza..dar cel mai grav este cand incepi sa numeri minutele la ultima ora..simti ca nu mai rezisti pe scaun..incepi sa te gandesti la una si la cealalta..ce faci maine, ca doar e sambata..ce faci dupa scoala. cu cine te mai vezi. cu cine te mai intalnesti..e clar. avem nevoie de o vacanta :)) una luuuunga..chiar foarte lunga. cat sa nu o mai vad pe aia de romana deloc sau functiile trigonometrice de la matematica.

"parca nici nu imi vine sa te mai trimit la scoala"- asta mi- a spus maica'mea aseara de cand a vazut cat de aiuriti am ajus sa fim la scoala ca nu invatam sau nu se preda bine, ca nu facem experinte sau exercitii blabla. :) ar fi perfect :)) sa stai acasa, dormi pana tarziua, nu te iti mai deranjezi neuronii sa gandeasca pentru teme sau lectiile nelogice la biologie..si nici la testul pe care l-ai dat acum o saptamana la logica si ai luat 8. :)...am fugit sa prind autobuzul...

Niciun comentariu: