marți, aprilie 28, 2009

e şi asta o chestie

oficial urăsc ziua de astăzi..totul am facut pe pielea mea..pe pielea mea am riscat, pe pielea mea am minţit, pe pielea mea m-am ales cu un unu..da.unde au dispărut anii ăia frumoşi când erai mic spărgeai o vază iar tot ce primeai ca morală era "lasă mamă că cumpărăm alta".acum nu mai poţi primi acelaşi răspuns când faci faţa de nevinovat..acum se trece la fapte, judecată, reguli..şi da recunosc..a fost vina mea.am riscat şi am riscat prea mult şi am pierdut. şi sunt sigură că nu voi primi acel "lasă mamă că data viitoare nu vei mai face aşa.te-ai invăţat minte acum şi o să îţi măreşti tu media"...nu, acum mă aştept la fraza "de ce nu ai invăţat?de ce ai avut tentativa de fraudă? de ce..?"..e uite aşa am avut eu chef. şi dacă ţine-ţi minte şi voi aţi fost adolescenţi..şi voi aţi avut tentative de fraude..şi voi aţi făcut ceea ce fac eu...asta mă enrvează cel mai rău la adulţi.intotdeauna uită că şi ei au fost adolescenţi..poate nu toţi au avut o adolescenţă frumoasă, poate majoritatea au fost nişte mici tocilari..dar totuşi, să nu fim nici aşa serioşi :) ..să vezi ce frumos o să fie mai incolo când o să incepem să ne aşezăm la poveşti..ce ai făcut?cum de ai copiat? cum de ai luat pomul ăla in braţe?..etc şi bla bla bla
what you hide makes you innocent what you reveal makes you guilty and the truth lies somewhere in between

2 comentarii:

GRRRR. spunea...

parintii nu isi uita trecutul, mai mult de atat, daca ei au avut un trecut asemanator nu ar trebui sa taca din gura in fata ta si sa-ti spuna 'da..nu comentez ca si eu am fost asa candva', ei te inteleg perfect si intr-un fel te invidiaza ca atunci cand ei erau miici nu au existat oameni care sa le faca si lor morala si sa-i indrepte, gandeste-te un pic ce-ai face tu, si iti spun eu, ai face tot posibilul ca si copilul tau sa nu faca aceleasi greseli pe care le-ai facut si tu.

jolie spunea...

o sa vezi ca totul o sa ajunga pe o linie de plutire placuta...dar nu astepta linia de plutire...