duminică, aprilie 05, 2009

azi


gata...m-am plictisit ca plictiseala să mă joace pe degete. afară e bine, cald şi frumos, iar eu o ard dubios prin casa..e ceva in neregulă..nu mai poate merge aşa..e aproape vara si trebuie sa ne revenim la viaţă. mda...cam aşa ar trebui să facem..chiar si când mi se taie elanul. dar hai să ne bucurăm de cadourile surpriză :x. e aşa frumos afară. nu ai cum să te cerţi..nu te lasă soarele...ah, şi parcă se simte iubirea in aer. toata lumea fericită, bine dispusă..paranoia ce sunt, dar aşa este. ieşi până afară sa simţi şi tu. sa simţi razele calde ce iţi patrund in suflet şi căldura care te imbrăţişează. e unul dintre basmele devenite realitate.. şi un final fericit ca in poveştile de dragoste. "şi au trăit fericiţi până la adânci bătraneţi"...da, fi sigur :))..la bătrâneţe parcă toată lumea înnebuneşte. sport extrem la vârste înaintate (vama veche).

dar încă vreau să profit de anii de adolescenţă..să fiu nebună cât de mult pot, să fac tot ceea ce îmi doresc, să alerg după dorinţe, să îmi îndeplinesc toate visele..etc si bla bla bla. am scris două rânduri care nu au sens pentru tine cititorule... nu cred că şti ce simt când scriu sau când scriu ce simt. e atât de uşor când eşti deplasat total de realitate..mai trebuie să şi visăm. să încercăm să nu mai depindem atăt de lume şi de cei care trăiesc in ea.. i lose control (ava leigh)..pff, mi s-a oprit neuronul. :)

Niciun comentariu: