miercuri, aprilie 08, 2009

imi scriu visele


hai să ne întâlnim intr-o simplă stare nimic mai divin.. şi m-am trezit de dimineaţă fară niciun chef de şcoală şi mi-am gătit spaghete cu zahăr ca să îmi mai îndulcesc ziua...dar am reuşit să mă indulcesc şi pe mine..am zahăr pe mâini şi pe buze..mă simt lipicioasă :))se rezolva cu puţină apă şi săpun..mâinee vine vacanţa. YEEEEEEs..de când aşteptam momentul de o pauză, de ieşit in fiecare seară in oraş la o terasă..hmm, şi dacă am sânge în vene poate incep să mă dau in sk8 cu rolele, să o ard in figuri şi să mă umplu de vânătăi.ehh..se rozolvă, trec şi peste asta..acum cel mai important este că tot mâine merg la irina (-buna I. !) şi ne-am hotărât să facem ceva cât se poate de nebunesc, sărit de pe fix, tipic nouă...deci, ne luăm rochiţa de vara preferată,o pereche de dresuri,pantofii preferaţi cu toc şi o ardem dubios pe strazile din apropierea pieţei romane..:-j o scenă o mulţime multe mâini in aer -la asta se rezumă toata vacanţa. şi nu numai asta de acum şi aia de vară..vreau să mă distrez cum nimeni nu s-a mai distrat, să îmi las imaginaţia să îmi controleze toate mişcările...iar seara să fac baie in mare şi să privesc răsăritul aşa cum plănuiam odată să il văd. sunt sigură că de data asta irina ne vom trezi şi noi de dimineaţă şi vom reuşi să alergăm pe plaja şi să peindem soarele cum se trezeşte de sub mare. :)

Niciun comentariu: