joi, aprilie 09, 2009

pe bunee?


Şi deşi multă lume crede că m-am maturizat prea devreme habar nu au ce ganduri ascunde cutiuţa mea craniană.Cât de nebuna pot să fiu, câte lucruri pot să indeplinesc.Băăăi..înţelege că nu se numeşte maturizare.Se numeşte lene acută..iar despre faptul că zici că mă cunoşti, crede-mă că nu este aşa.Înafară de I. nimeni nu ştie să mă cunoască cum sunt de fapt.Nimeni nu ştie cât de repede pot afişa un zâmbet ironic sau unul adevărat...nu şti ce înseamnă să stai în cur pe iarbă şi să te uiţi la copacii înfloriţi..şi din când in când să mai alergi cu aparatul dupâ o pasâre..sincer nici eu nu ştiu sentimentul să fugi dupa ceva/cineva să îl prinzi într-o ipostază.

Dar ştiu cât de liniştitor este să stai pe iarbă şi să fredonezi una dintre melodiile preferate alaturi de cineva drag ţie. :) : şuie paparude- cea mai buna zi

Niciun comentariu: