duminică, aprilie 12, 2009

hai râzi, ia vezi poţi


Trei zile au trecut de când nu mi-am deschis blogul pentru a nota câte ceva din week-end.Totul a fost perfect: înnoţi pe ritmu de kiss şi bang, râzi până la 1 noaptea, ai plănuit ca sâmbăta să porţi tocuri şi ca să nu zici că te-ai cărat cu balerinii in picioare şi cu pantofii in geanta te opreşti în faţa teatrului ţandărică şi 'ataşezi tocuri balerinilor'..ehi,da. Cam la asta se rezumă week-end'ul meu şi al nostru in acelaşi timp."iriiiina, zice lumea că am înnebunit.mai avem puţin până acasă şi uite ce facem noi.-păi nu a fost ideea ta.hai marina nu te mai văita ca un copil.-iriiina, stai mai încet!!-nu pot să merg ca un şoarece constipat.-dar uite că eu merg şi vreau să stai cu mine.sandalele tale sunt mult mai confortabile decât pantofii mei.-da, siguur!'..hmm, în faţa uşii totuşi am înlocuit pantofii cu balerinii. Şi ce lene, dar ce durere de picioare, dar ce leeene. Moţăim de vreo 2 ore în faţa calculatorului şi îl vizionăm pe Costel de la cafe deko..ah :x demenţiale glume :)) însă şuie paparude te dă pe paste cu melodia lor bazată numai pe chitară şi alte instrumente şi versurile lor ciudate care îţi cutremură fiecare sentiment pe care îl porţi(p.s. I mi-a arătat melodia).. şe unduim odată cu apa, iar buzele noastre se muleaza dupa forma versurilor..fredonăm şi ne simţim bine..încă nu ne-am oprit din râs. Am innebunit? neah, niciodată nu am fost cu picioarele pe pământ aşa cum mulţi cred că sunt. Nu întotdeauna fac faţă provocărilor. Nu întotdeauna câştig bătalia pe care o incep...mda, iar ajung la fraza 'nu mă cunoşti aşa cum mă cunosc cei apropiaţi'...dar sunt moarta de oboseală.Am dormit doar patru ore, mi s-a făcut cam rău de la câte dulciuri am mâncat, şi totuşi mă simt bine. Pentru că vreau şi pentru că pot, probabil şi pentru că merit...dar patul îmi face cu ochiul, mă cheamă, dar eu îi spun că incă nu mi-am terminat postarea..'da-o naibii' îmi zice el..nu pot rezista tentaţiei şi mă arunc in pat, iau perna in braţe, o strâng la piept, pilota moale mă acopera şi ma inbrăţişează călduros..închid ochii, mă gândesc la ceva frumos şi adorm în scurt timp.

Niciun comentariu: