vineri, aprilie 17, 2009

ce mai zi

deci da..deci azi a fost o zi complet ciudată.din toate puncticelele de vedere..cum să vorbeşti aproape o oră de cineva şi când ieşi din cafenea să te întâlneşti cu persoana respectivă..să îi spui bună şi apoi să îţi vezi de drum..care este blocat de unu care te întreabă dacă nu vrei să îl ajuţi pe X cu nu ştiu ce sumă de trei lei...ce coincidenţă,şti că ne-am mai văzut şi la cişmigiu..oooooook.ajungi in parc..şi începi să te gândeşti cum ar fi dacă tot despre ce am vorbit să devină realitate..aici,acum : gen bed time stories...dar în fine.cred că orice ar citi asta m-ar crede nebună..bună de spitalul9..dar am martori..bine, hai doar unul..care de fapt este una..care este o martoră buimăcită şi care râde la toate tâmpeniile pe care le zic sau le fac...de fapt amândouă râdem. şi încă mă intreb cum de au ajuns gândacii de bucătărie să fie din ciocolată..măi să fie, am înnebunit de tot, normal că alina are impresia că a omorât un gândac de pe birou cu un parfum şi vine vorba şi de firma şi mirosul parfumului..şi ce crezi.parfumul era din ciocolată sau ceva de genu (nici noi nu am înţeles) şi o întreb "deci gândacu e de ciocolată", iar alina convinsă "păi DA"..ok :)) deci putem spune că am inventat un nou banc despre alinuţa..dar să nu mai fiu rea..să trec la partea că mă îngrozeşte cât de mică este lumea..pff, parcă nu mai îmi este atât de frică să mă pierd pe străzile bucureştiului (dacă ar fi să se întâmple o asemenea peripeţie)..ştiu că e cineva cunoscut pe stradă cu care să mă întâlnesc şi să mă conducă până acasă..ia vezi poate eşti chiar tu :)))...însă cum toată lumea este plecată la munte de Paşte..păi e cam greu să întâlnesc pe cineva atunci..se gâseşte, nu-i problemă..dar totuşi o săstau cuminte în patul meu şi mă voi gândi la...la cât de mult gândesc.la câte prostii pot să spun şi tâmpenii să fac..cu ce aş putea să fac pe cei trişti să râdă. cu ce să îi surprind un zâmbet pe buzele celui ce este lânga mine 9eh, îl va pierde în scurt timp din cauza sărutului)..e clar, aberez..oboseala îşi pune amprenta..deja am dat o groază de detalii. deja încep să mă plictisesc să tastez, deşi în acelaşi timp îmi place...dar mi-e somn aşa că mă duc să îmi termin ceaiul de băut şi să fac un duş şi să mă revăd cu aşternuturile de pe pat şi cu patul însuşi...ieeeeeei, am terminat postarea. :d
p.s.: să paşti fericit >:D<

Niciun comentariu: