duminică, octombrie 11, 2009

vedem prea multe filme,citim prea multe carti.credem prea mult in ce ne au spus parintii..

de câte ori nu ţi s a întâmplat ca părinţii tăi să îl lase pe fratele meu în grija ta? de câte ori tu ai fost responsabilă pt toate prostiile lui? de câte ori ai avut voie să îţi laşi jucăriile aruncate prin casă când erai mic/ă? de câte ori ai avut dreptul să faci tot ce vrei tu? de câte ori nu te au certat părinţii tăi că nu ai făcut curat în sufragerie, dar fratele tău ar fi trebuit? de câte ori tatăl tău îţi spune "începând de azi îl controlezi pe fratele tău la lecţii"?.. de câte ori te ai săturat să auzi aceeaşi morală care pare să nu se mai termine? şi de câte ori te întrebi ce treabă ai tu cu temele lui şi cu toate faptele sale? dacă nu ai frate/soră-niciodată, dar dacă ai un asemenea specimen în casă...atunci de mai multe ori..de nenumărate ori chiar...de un infinit de ori...tot timpul..în fiecare zi!!!! aaaaa simt că vreau să mă mut singură. aaah, cât de mult aştept clipa aceea..uşa mea,holul meu,bucătăria mea, baia mea..totul doar al MEU! nu sunt egoistă. vreau doar să am colţul meu unde să fac tot ce vreau eu să ma întorc când vreau eu din oraş, fără ca nimeni să îmi facă program, să plec din oraş când vreau eu şi unde şi cu cine şi cât timp..să fac totul pe răspunderea mea.. partea asta sună urât..îmi inspiră servici,muncă,nervi etc, implicând astfel distracţia cam pe ultimul loc. dar merită..decât să îi mai aud pe ai mei cum încearcă să dea vina pe mine când frate'miu nu îşi face temele şi ia note proaste..păi mai bine singură..
mâine o să vină şi ziua aia..

Niciun comentariu: