joi, octombrie 15, 2009

aspecte

in fiecare dimineata facem acelasi lucru,ne trezim,mergem in baie si acolo ramanem sub dusul fierbinte,in acel abur care iti incalzeste pielea. dar in fiecare dimineata mi e greu sa ma despart de asternuturile mele si de perna pe care o tin in brate ca sa pot sa adorm.in fiecare dimineata mi-a setat ipodu sa ma trezeasca intr un mod mult mai placut decat cel al unui tzarait de telefon.in fiecare dimineata imi este lene sa imi fac de mancare asa ca bunica sta dupa mine si ma intreaba daca am mancat,daca nu vreau sa mananc, ce vreau sa imi faca..si tot timpul ii raspund cu aceeasi intrebare somnoroasa "nu stiu,fa-mi te rog ce i-ai facut si lui Florin" (fratele ala mai mic si enervant de care iti ziceam zilele trecute"..si in fiecare dimineata citesc cateva pagini din iubire etc..o carte putin dramatica, dar scenele legate de viata sexuala a personajelor te amuza copios..tipa e casatorita..ea si cel mai bun prieten al sotului tipei se indragostesc..ea divorteaza si se casatoreste cu cel de al doilea, cu care va avea 2 copii pt a si putea salva casnicia..tipu e lenes,casnic mai bine spus..tipa e barbatul in casa..si dupa 10 ani primul ei sot,Stuart (Stu-baby cum imi place sa ii zic) ii gaseste pe cei doi..inca nu am aflat din ce motive..sau ar fi unu,e foarte preocupat de prima lui sotie..inca mai are o poza cu ea in portofel,nu ma intreba de ce,nu am cum sa iti raspund..in orice caz..treburile se cam imput. curiozitatile deja s au trezit in interiorul meu..se va desparti tipa de sotul ei pt a se impaca cu primul ei sot? cum vor reactiona copii cand vor afla ca Stuart nu e numai fostul cel mai bun prieten al sotului tipei actual,ci chiar primul ei sot? hmm..si toate acestea in paginile urmatoare
nu am nicio logica, o fac pe interesanta si nu reusesc nimic. cred ca personalitatea mea are mici erori formate la inceputul celui de-al doilea an de liceu..care-i faza?de ce nu ma pot controla?iar am inceput sa gandesc prea mult si sa rad mai putin..iar am reusit sa observ o parte cam negativa care ii influenteaza si pe ceilalti din jurul meu. nici nu stiu daca am dreptate..eu m-am obisnuit cu mine, in fiecare dimineata mi se pare ca ma uit la acelasi chip de somnoroasa care injura peste dinti materiile din ziua respectiva, vad acelasi trup cu mici defecte care par a nu se putea retusa perfect, vad aceeasi personalitate..simt ca nu mai am in ce sa ma schimb. simt ca la un moment dat nu voi mai suporta sa tot invat si sa le fac pe plac tot timpul alor mei..sa zicem ca de abia astept sa ma imi iau carnetu peste 2 ani,sa imi strang bani pt un apartament oricat de mic..numai sa stiu ca stau doar eu, sa vad cum e sa stai in casa cu un caine cat se poate de simpatic si o pisica cat se poate de adorabila (cu conditia sa nu se ia la bataie)..momentan nu angajez pe nimeni sa faca curat prin casa. mancarea o sa o fac eu..iar curatenia,sigur nu o sa scap de vizitele mamei atat de repetate cum sunt cele de la mine din camera. insa asta voi vedea in timp..ah,da..iar cel mai important lucru..o sa VREAU tot ce am cerut mai sus si o sa fac rost de TOT ce vreau de mai sus! ;;)

Niciun comentariu: