joi, octombrie 15, 2009

estem in extaz

sa ne gândim bine..întotdeauna vrem ce este mai bun dar niciodată nu luptăm pt el. întotdeauna vrem atât de multe lucruri că la final uităm ceea ce vroiam. aşa cum eu vreau să scriu dar nu mai ştiu ce vroiam, de fapt acum nu prea ştiu ce vreau..sunt indecisă,dar trecem peste mine.ce ai mai făcut tu? la ce v-aţi gândit în sâptâmâna asta de şcoală..înafară de găsi noi înjurături la adresa profesorilor şi a exerciţiului care nu iese la matematică sau compunerea la română. ah da..eu trebuie sa vă spun că în fiecare oră de mate am chef să scriu pe pagina mea de blog,dar dacă aş putea să fug din şcoală să vin acasă şi să fac un duş fierbinte, să îmi fac o ciocolată caldă (după cum se vede a venit vremea chiar pt un vin fiert), să deschid calculatoru şi poate să mă gândesc odată subiectul cărţii pe care aş vrea să o încep şi să fie atât de bună încat prietenii apropiaţi să se plimbe cu privirile pe rândurile ei şi să plângă de fericire,să râdă cum nu au mai râs niciodată..dar vezi tu, vreau ceva bun..ceva foarte buun,, însă nu mă zbat mai deloc să lupt pt acel lucru..e la fel ca un tiramisu sau ceva dulce cu muuultă ciocolatăă..mai întâi trebuie să ai reţeta ca să îl poţi mânca..iar dacă nu încerci să faci rost de reţetă poţi să moori de invidie când vezi că vecina de la 5 îi iese o prăjitură de milioane (nu şi în cazul meu..stau la casă..şi nu n-am probleme cu vecinii..încă mă înţeleg bine cu ei)..

Niciun comentariu: