joi, octombrie 08, 2009

banalitati

trezita de dimineata, enervata de sedinta de aseara, tempeniile maica'mii la adresa camerei mele prea dezordonate si toate celelalte 1000 de lucruri care insinueaza ca sunt irascibila de dimineata, astazi nu mai au niciun efect. sunt sigura ca imi este foarte somn si sunt sigura ca nu o sa imi invat nici azi la bio si sunt sigura ca o sa ma asculte, dar ma gandesc la cum as putea sa imi petrec dimineata cat mai lejer. trebuie sa imi impun sa nu ma enervez astazi deloc - si cand zic deloc, atunci deloc trebuie sa insemne..dar ma scuzati oameni buni pentru intreberea zilei de azi, de maine si din tot restul zilelor...de ce exista prosti pe lumea asta? uite asta intrebare la care nu poti sa raspunzi..asta e intrebare la care sa stai si sa ii analizezi toata gramatica si in final sa constientizezi ca de fapt ai gresit si ca trebuie sa o iei de la capat..
fa ce te taie capu!
iar acum..acum hmm..acum stau si incerc sa imi gasesc ordine in ganduri. incerc sa am grija la ce ma gandesc astfel icnat gandurile sa nu mi se materializeze...stiu ca azi nu dorm acasa. fug la vecina de la cateva statii de metro si dorm la ea..irina azi ma gazduieste pe mine si pe celelalte doua prietene ale noastre la ea acasa. Ah ce ne vom mai distra!!

Niciun comentariu: