miercuri, octombrie 28, 2009

afară plouă


suntem tineri şi deja avem impresia că le ştim pe toate, dar de fapt nu ştim nimic.vrem să avem totul, dar nu ştim cum să îl cerem.când primim un cadoua aproape că uităm să mai mulţumim pt el;ne grăbim să ne sunăm prietenii şi să ne lăudam cu ce am primit.ne considerăm atât de mari încât deja cafeaua de dimineaţă nu lipseşte de la micul dejun,iar ţigara dacă ar putea fi permanent aprinsă ar fi o binecuvântare.dar uite că trebuie să învăţăm să supravieţuim.nu zice nimeni că nu ai voie să visezi..dar alege-ţi şi o limită..eu îmi beau cafeaua aştept să elibereze fratemiu baia ca să mă machiez şi apoi nu îmi fac temele şi nu învăţ..stau la calculator.şi scriu ca să ai tu ce să citeşti.îmi place să scriu..îmi place să îmi spun pct de vedere şi să îmi ajut prietenii cu sfaturi care chiar pot fi aplicate.şi chiar dacă sunt la real..încă mă gândesc să scriu cartea pe care o voi publica când o să am eu chef.acum mă cert cu vecinu.îmi zice să dau muzica mai încet dar cine îl ascultă..eu trebuie să mă trezesc la 8..el trebuie să meargă la piaţă.aşa ca nu cred că îl deranjez cu nimic.2 ani mai trebuie să ma suporte că dupăăă..ah,o să mă mut SINGURĂ!!! fără fratemiu sau ai mei sub acelaşi acoperiş..nu o să mai îmi zică nimeni câtă ordine sau dezordine am după uşă sau în şifonier.nu o să mă mai întrebe nimeni la ce oră ies de la şcoală.nu o să mă mai certe nimeni că nu am făcut curat pe masă la calculator.nimeni nu o să mai îmi facă nimic..e probabil doar mama o să ma sune în fiecare seară..că e gratis apelu..şi mă va întreba dacă mă simt bine,dacă nu vreau să vin prin vizită,dacă nu vreau să vină să îmi facă de mâncare..mamele.nu ai ce să le faci.decât pe plac.decât să le cânţi în strună şi să joci după cum vor ele."da mamă am facut aia şi ailalta şi celelalte şi multe altele care m-ai rugat să le fac".ei bine,eu nu îi cânt în strună eu îi spun că nu fac şi vin cu argumente.de multe ori am impresia că sunt mult mai lucidă în rezolvarea unei probleme decât ea..şi totuşi suntem aceeaşi zodie..cum nu ştiu..nu numai alţii au familii ciudate. :)
şi cum ziceam afară plouă iar inspiraţia mea este tot mai mare.fereşte-te de ea,te poate înnebuni.
xoxo,M.

Niciun comentariu: