joi, octombrie 22, 2009

am racit la creier

sti momentele alea in care crezi ca ai trecut peste dar de fapt nu ai trecut deloc.inca de zbati intre vis si realitate.inca incerci sa iti dai seama ce e bun si ce e rau.inca nu intelegi ca vara a trecut si scoala deja te-a imbolnavit (la propriu).inca nu incetezi sa crezi in marea ta dragoste.inca nu te stapanesti sa mentii linia de plutire.inca nu vrei sa intelegi ca nu mai este nicio clipa de care sa profitati impreuna.si totusi intelegi tot ce simti,chiar daca te simti confuz pe dinauntru."ce preferi?sa fi iubit sau sa iubesti? si totusi parca ai vrea sa fi iubita.doar iubita.sa nu mai suferi.sa iti pastrezi sentimentele de afectiune doar pt noua pereche de pantofi cumparata de la reduceri.vrei sa fi atat de iubiata incat sa simti si tu afectiunea pt o persoana.vrei sa fi atat de iubita incat sa te lafai in bratele lui.vrei sa fi atat de iubita incat sa treci peste 4 la fizica.vrei sa fi atat de iubita incat sa ajungi pana la nori de fericire.vrei?-DA..vreau..foarte mult..si sunt..dar nu simt nimic.
de ce isi aminteste in fiecare dimineata de ei doi.de ce are in minte clar imaginea lor imbratisandu se.de ce o lacrima ii saruta obrazul atunci cand asculta un tango la radio.de ce nimeni nu ii da doua palme peste ochi ca sa se trezeasca la realitate?? ah te roog, trezeste-ma.trezeste-ma cu o mangaiere atenta pe obraz cu buzele tale moi.atinge mi gurita si sarutama..da mi acea sarutare dulce,lunga si plina de iubire.asa cum numai tu sti..dar totul este in mintea mea.eu am inventat totul.eu am scris tot.eu am gandit acest tot.si totusi imi este inca dor. :)

Niciun comentariu: