vineri, ianuarie 23, 2009

vaiubesc - suna mai bine asa. :)


simt nevoia sa tip sau sa urlu.una dintre ele ma va face sa ma simt mai bine.daca tip o sa ragusesc, daca urlu...exista posibilitatea de a imi pierde vocea pt ceva vreme. dar asta ma va ajuta sa ma simt mai bine. pur si simplu nu pot sa ii inteleg. nu inteleg de ce unele persoane pot fi atat de orgolioase. de ce nu vor sa renunte o secunda la orgolii ca sa arate de fapt ca ele sunt mai bune decat persoanele care le fac sa sufere.si nu..aici nu este vorba de mine. persoana mea o duce bine si fizic si sentimental si tot ce vreau eu. aici este vorba de persoanle care sunt nefericite.si intre care ma simt nevoita sa le ajut. si nu pt ca imi cer ele sau pt ca vr eu. pur si simplu simt ca daca nu le spun ceea ce cred se vor ajunge in niste probleme din care nu vor mai avem scapare si asta ma va face sa ma simt vinovata.nu stiu de ce. dar asa sunt eu programata. e groaznic cand vezi ca cei mai buni prieteni ai tai se cearta si pe urma te inreaba pe rand ce parere ai. e groaznic sentimenul ca s-ar putea ca parerea ta sincera sa il devasteze pe unul dintre ei sau sa ii dezamageasca pe amandoi. pt ca probabil ei se gandesc ca as lua partea doar unuia dintre ei. dar nu am cum sa fac asta pt ca risc sa pierd pe unul dintre ei. si nu as suporta asta. tin la fel de mult la amandoi. si amandoi gresesc in momentul asta din cauza orgoliilor pe care le au. orgolii care au efecte pozitive si negative in viata unei persoane. dar daca avem parte de ele nu inseamana ca trebuie se abuzam de partile lor negative sau pozitive sau ambele deodata.trebuie sa stim cand e bine si cand e rau. trebuie sa stim cand sa continuam sau sa oprim o discutie care de la niste vorbe sincere ajunge la o cearta ce contine propozitii aberante. pfff. nu cred ca ma intelege nimeni ce simt acum asa ca ma voi opri din scris si o sa spun o minciuna gen ''brb'' si nu mai revin.

Niciun comentariu: