marți, ianuarie 27, 2009

exaaact.

desi stim, mai degraba suntem constienti ca vacanta incepe abia peste 3 zile, ne simtim ca si cand deja am pluti pe aripile orelor tarzii ale diminetii pe care le folosim in scopuri caritabile. nu stiu cat de corect a sunt dar a sunat destul de bine. iar acele scopuri se rezuma la lenea care ne cuprinde de fiecare data cand ne uitam pe geam si vedem ce vreme innorata este afara. in zilele cu ploaie avem suferim de somnolenta acuta si ramanem in pijamale toata ziulica lenevind in pat..ascultand muzica sau reflecatand la ce am putea face daca ne ridicam din cearceafurile calde. si cum stam si reflectam...ajungem la faimoasa concluzie ca desi am vrea sa mergem la baie, sa ne pieptanam, sa ne spalam pe dinti, sa ne aranjam, sa ne imbracam in perechea noastra preferata de blugi uzati cu un tricou alb si cu un hanorac cat se poate de pufos...ramanem totusi in par cu gandul la toate aceste ganduri pe care nu suntem in stare sa le punem in aplicare.si iar ajungem la lene. din cauza ei nu putem sa facem nimic...cand e vorba de scoala. dar cand ajungem in vacanta toate materiile se uita, distractiile ne asteapta la orice colt, imediat prindem viata si suntem in stare sa ne trezim cu parul ciufulit si sa ramanem asa cu el toata ziua pt ca este unul dintre motivele care ne readuc zambetul pe buze cand afara este prea frig sau prea urat ca sa iesi la un film sau sa te vezi cu prietenii la o cafea in everest. Vacanta consta in multe lucruri. dar constatam foarte bucurosi ca vacanta nu aduce vorba de scoala...poate doar putin..mai trebuie sa facem un exercitiu pe la mate sau sa mai citim o carte la romana...dar altfel :>
imi imaginez cu ar fi ultima zi din acest semstru :
08:00 - incep sa ma trezesc cu greu
08:10 - dau la o parte draperia de langa pat sa vad cat de frig si innorat este afara
08:35 - am ajuns in fata usii de la baie
09:00 - incep sa fac schimbul de pijamale cu perechea de blugi, tricoul si hanoracul descrise mai sus
09:30 - aproape am reusit sa ma imbrac...
09:45 - are loc vizita bunicii la mine in camera urmata de intrebarea de rutina ''ce vrei sa mananci''
10:00 - reusesc sa imi beau ceaiul si poate in acelasi timp mai trag cu privirea prin caiet.
10:30 - priesc mesaj. telefonul e prea scump. si cum e criza economica...
11:00 -imi arunc pe mine un fular. caciulitza copy-paste (cum ii sp matei) si o geaca destul de subtire avand cont la ce frig este afara nu ma voi plange deloc. si sa nu uitam geanta care pare a fi un geamantan. partea a doua.
11:17 - ajung in statie si inghet asteptand autobuzul.
11:45 - futui. sunt la arcu' de triumf si mai am 5 minute ca sa ajung la scoala sa prind pauza.
11:50 - cobor la prima statie si iau metroul. de unde cobor la a doua statie si de unde o iau pe jos pana la scoala.
12:00 - ora fixa. kkt..de fapt cacat.
12:10 - ajung la scoala.am pierdut pauza.si mai incep si la 13..dar nu asta cont..importanta era pauza. :-j
12:45 - de ce cand vrei ca acele 5 minute sa treaca mai repede ele parca ar sta in loc si ti-ar scoate limba si ar spune ''nah ca nu vreau.pt ca pot''...si inca stau chill..in sfarsit se aude clopotelul.reusim sa ne vedem.pleaca acasa eu raman pana pe la 7 in scoala.e bine ca ne.am vazut.starea mea de spirit iar e binedispusa si sunt in stare de lucruri cat se poate de nebunesti.
etc. etc. etc.
am ajuns si la ora....cat e ceasul...a da 18:25 - ies pe poarta scolii cu alina si cu ceilalti centralisti in drum spre aceeasi locatie: statia lahovari...sau uneori chiar romana. depinde cat de curajoase suntem sa mergem sa asteptam in statie la roman un amarat de 331 :))
19:25 - ajung acasa.ma descalt. incep sa imi dau jos din haine..ajung in camera si arunc intr.un colt tot geamantanul cu toate cartile si o sa am ating de el doar in prima zi de scoala de dupa vacanta.

ah.ce mai zi. si de abia astept sa profit de ea din plin :x


stiti ca ma iubiti,
M

Niciun comentariu: