miercuri, ianuarie 21, 2009

aberanta mea durere de cap.

wake me up when summer starts.cam asa ar trebui sa se intituleze postarea de miercuri seara.dar ea este descrisa de titlul semnificativ pe care il poarta.in acest moment vreau doar sa fiu undeva departe..destul de departe.atat de departe incat sa nu mai aud de cuvantul scoala.undeva unde sa ma simt bine.undeva unde sa imi treaca durerea asta de cap. si vreau doar sa fiu tinuta in brate. alintata si rasfatata. m.am saturat de certuri si de reprosuri. dar zambesc si trec mai departe. dar traim in povesti cu scenarii diferite.scenarii ce descriu finaluri cu happy ending sau mai putin happy ending.dar mereu ne sunt aproape prietenii cand avem nevoie de ceva. vrem 1 leu ca sa ne putem cumpara o ciocolata, ii intrebam si ei stau si se buzunaresc un an pt a putea sa ne faca fericiti. (sa nu uitam ca si noi trebuie sa actiom in felul acesta cand ei voi avea nevoie de noi.)
si acum stau si ma holbez la la randurile scrise mai sus.ascult o melodie si le recitesc de nenumarate ori ca sa vad daca au logica.dar nu au. motivul pt care nu au logica este EL. exagerez ca de obicei. sau poate nu. poate ii palce prezenta lui. poate ma binedispune de fiecare data cand am nevoie. mai ales de un servetel pe vremea asta.si EL de o bricheta. se poate numi o mica completare...banuiesc.cred. nu stiu. pt ca eu nu mai stiu nimic de saptamana trecuta. incurc zilele, datele, intarzii la ore, sunt tembela, aiurita si cretina. si asa o sa raman. pentru ca asa am fost programata sa fiu- un mic robotel. inconjurat de rutina ce ma plictiseste.dar acum ajung tot la capitolul EL care ma schimba intr.o fiinta cu sentimente.o mica fiinta vulnerabila care il adora destul cat sa il sufoce cu tot felul de tampenii de ale ei....
futui de durere de cap ca nu ma mai lasa sa gandesc....

Niciun comentariu: