luni, ianuarie 05, 2009

ai naibii adulti.







as vrea sa plec pur si simplu de acasa.intotdeauna m-am gandit sa fug de acasa, iar acum incep din ce in ce mai mult sa reflectez asupra problemei.bun.sa zicem ca fug de acasa.imi imaginez cum scap de morala mamei, de tachinarile fratelui meu si de certurile cu tata.sa zicem probleme de rutina, pana cand ajungi intr-un moment de criza si esti foarte confuza in legatura cu ceea ce vrei sa faci in urmatoarea secunda.sa pleci sau sa ramai.dar mereu dau inapoi din cauza...nici eu nu stiu din ce cauza..pur si simplu vreau sa plec undeva departe.undeva unde sa fiu cu 'cerbii' -si cu cei mai buni prieteni..undeva unde sa nu mi se mai ceara raportul : 'ce faci? unde mergi? cu cien mergi? de ce faci asta? sti unde ai gresit?'- si sa nu mi se mai puna tot felu de intrebari precum cele mentionate cu un rand mai sus.lasand la o parte toate aberatiile si toate visele...parca nu as mai fi eu.tot timpul trec peste si spun ca intr-o zi totul se va clarifica..dar se pare ca gresesc.tot timpul.descoperi sentimentul ca toata lumea din jurul tau te crede o aiurita.chiar si ai tai, desi ei spun ca te iubesc si ca nu conteaza ce spun altii.dar ei nu stiu ca noi sutem de alta parere.cel putin eu.vreau sa fie vara, cald.sa simt cu nisipul imi arde talpile ude.sa vad valurile marii.sa stau la soare si sa adorm pe prosop.iar cand ma trezesc sa fie realitate.nu un amarat de vis pe care il am de octombrie.vise pe care adultii te obliga sa le uiti.adultii care iti spun ca nu poti sa faci un anumit lucru pentru ca oamenii te eticheteaza.damn it...m.am saturat de atata politete.acum e randul meu sa imi fie exploatat punctul de vedere.al lor este tot timpul.niciodata nu poti spune ceva care pentru ei sa prezinte un anumit sens.iar daca nu sunt interesati te lasa sa iti arunci vorbele in vant.iar ele zboara departe unde nimeni nu le va auzi vreodata.in acel loc vreau si eu sa ajung.pt ca stiu ca aici nu va trebui sa mai fiu o marioneta a adultilor...dar toate aceste cuvinte pot fi scrise intr-unul singur: naivitate. :)

Un comentariu:

R7R spunea...

Dragutz blogul, succes in ontinuare!