duminică, ianuarie 25, 2009

buna dimineata..

ah. vreau sa scriu.vreau sa scriu din nou cum scriam inainte. vreau sa aberez cum aberam inainte.deci sa incepem. e duminica dimineata. toate bune si frumoase pana acum. dar parca totusi este ceva care nu e la locul lui...sunt extrem de fericita.nu stiu de ce. dar azi este una din zilele alea in care sti ca totul o sa mearga perfect.dar in cazul meu diseara se va intampla ceva..pentru ca asa se intampla de obicei cand am o stare atat de euforica.ah si merg sa vad twilight. a 3a oara dar am motive intemeiate :D. si nu numai eu.. vreau sa vad filmu pe ecranul ala mare din mall..vreau sa vad filmu cu o imagine mult mai buna decat cea de pe net...vreau sa am subtitrare..nu sa stau sa caut pe youtube si sa ajung sa ma uit la filme in spaniola..vreau sa simt intradevar povestea celor doi...nu sa am senzatiile 'tari' in fata monitorului care imi vorbeste in chineza....nu mi s.a intamplat asta, dar nici nu vreau.si uite cum scriu si iar aberez.ah ma simt atat de bine.futui de treaba ziua asta va fi perfecta...dar cum am mai spus pana diseara. dar cel mai bine este sa fiu optimista.nu pesimista ca altii. intr.un final sunt fericita si am ramas fara cuvinte. :)

Niciun comentariu: