joi, ianuarie 29, 2009

rutina e inlocuita cu vacanta.


din nou simt nevoia sa fug de toate grijile. sa ma scund intr.un colt si sa stau acolo pana cand se vor rezolva singure. dar ar fi prea usor si frumos. trebuie sa stau si sa le fac fata chiar daca unele dintre ele imi fac branci, iar eu ma impiedic si cad. si raman jos si injur. si ma ridic din nou si iar o sa cad. dar nu stiu cat am sa mai fac fata. am doar 15 ani. acum ar trebui sa ma bucur de tot ce imi place. nu sa stau cu ochii dupa cate tigari mai am in pachet sau daca mi s.a terminat bricheta. vreau sa simt adolescenta. criza varstei. sa vrea sa fac aia si pe ailalta. nu sa ma scund dupa fiecare colt si sa mai am un pic si sa urlu pana cand cineva ma va auzi si va incerca sa ma ajute. si chiar daca va vrea sa am ajute nu are cum. e prea greu. e prea complicat. momentele mele de euforism incep sa se petreaca intre anumite ore. iar cand vad cat e ceasul si mai am doar cateva minute pana la pauza, imi iar sa urlu. sau cum sp irina ''sa urc scarile.sa le cobor.si sa le urc iar''. inafara de faptul ca as putea obosi mai rau decat sunt, o sa slabesc. chiar am nevoie. incep dimineata sa nu ma mai sufar. pur si simplu vreau o schimbare. vreau ceva care sa ma scoata din rutina. ceva care sa ma faca sa uit de toate grijile pe care le las in camera, cand plec de acasa. toate problemele care ar vrea sa ma urmareasca, dar eu le inchid usa de la intrare in nas.

astazi ar fi trebuit sa fie una dintre zilele alea in care totul merge perfect. si atat de perfect incat ai tai sa reuseasca sa iti faca ziua cat mai de cacao. dar nu. e o zi nasoala, in care ploua, iar parul meu s-a udat si arat ca o oaie creata. si iar imi vine sa urlu. dar scot bricheta si un fum ma va linisti. nesanatos. dar nu reusesc. arunc tigara neterminata intr.o baltoaca pe langa care trec si incep sa fug pana in fata portii..sunt uda din cap pana in picioare si incep sa cam tremur de frig. iar acum am reusit sa intru in casa si sa incep sa imi scriu toata lista de lucruri idioate care mi s.au intamplat..si totusi nu sunt toate specificate.

dar singurul lucru care ma ajuta acum este vacanta. si faptul ca o saptamana o sa stau cu prietenii si o sa incerc sa ma simt bine si sa imi pun in ordine toate gandurile si toate realizarile pe care vreau sa le implinesc in viitorul apropiat.

Niciun comentariu: