duminică, ianuarie 11, 2009

lenea pijamalelor de dimineata.


te trezesti.te uiti pe geam.si depinde de cum e vremea afara asa se va derula si caseta zilei in care te afli.va fi o zi buna sau poate mai putin buna.

m.am trezit.m.am uitat pe geam.si am vazut cu straluceste zapada in razele reci ale soarelui de dimineata.poate va fi o zi buna.poate va fi o zi rea.insa momentan mi se pare destul de buna: lenevesc de vreo 2 ore numai in pijamale.ascult muzica.iar acum doua minute am intrat pe pagina de blog.si cat as mai vrea sa dorm...dar ca intotdeauna fratele meu este matinal probabil din cand in cand...de fapt -mai mereu-...uita sa dea televizorul mai incet sau efectele de pe fundal cand se joaca in camera luni.camera a carui unul dintre cei patru pereti se afla la capul patului meu.exact unde am perna moale,pe care o tin in brate cand dorm noaptea.si tac.si injur.si incet-incet incep sa aud bataile ceasului de langa lampa.futui de lampa.ca i s.a ars becul si am uitat sa il schimb.sai ma ridic din pat.iar mama a lasat geamul deskis in sufragerie sa se aeriseasca..iar eu simt cum mi se face pielea de gaina pana ajung in baie....baia.alta poveste neinteresanta. incep sa petrec prea mult timp in baie -nu cred ca sta nimeni mai mult ca mine.deja mama a icneput sa ma intrebe daca m-am mutat in baie :)).si sa nu uit ca azi de dimineata a stat jumatate de ora dupa mine ca sa intre si ea. :D :">

c'est la vie...pijamalele sunt cele care iti creeaza lenea.dupa ce iti imbraci perechea de blugi uzati, tricoul preferat si un hanorac care sa se asorteze uiti de somn...dar nu si de lene :)).

Niciun comentariu: