luni, noiembrie 02, 2009

?


si iti vine sa te dai cu capul de toti peretii si sa iti bagi in orice chestie cate ceva si sa incerci sa te calmezi.cum sa iti zica asa??! cum sa nu mai poti sa respiri nicaieri pe unde te duci.sa stai si tu intr un coltisor fara ca taicatu sa se ia de tine...si dupa cum vezi m am certat cu tata din nou.nu stiu ce are fiinta asta cu mine.ah, poate are impresia ca mai are doar 2 ani sa stea langa fiica lui si sa o frece la creier pana cand o sa ajunga la nebuni,daaar nuuuu,eu ma mut! si de abia astept.nu stiu inca unde,dar stiu ca ma mut.vreau sa ma mut.vreau sa scap de casa mea de nebuni.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...acum e mai bine.cand tip ma descarc.cand plang ma descarc.cand rad ma descarc.cand desenez ma descarc..incerc sa imi ocup timpul tot timpul ca sa scap de nerviiiiiii (cu multi de iii ca sunt multi si e si frumos) pe care ii am 12 din 24.deja am inceput sa am cosmaruri legate de cine sunt,de unde am aparut,ce mi s a intamplat.e ca si cand cineva mi ar fi spalat creierul iar eu incerc sa descopar tot ceea ce am facut.dar nu reusesc.iar visele frumoase se imputineaza si cosmarurile cresc in fiecare seara cu cate 1%.dumnezeuleee...cine sunt??

Niciun comentariu: