miercuri, noiembrie 18, 2009

moor de plictiseala si mi e somn

iarna..a spus cineva iarna..a spus cineva vacanta..ah si desi spun ca ador caldura,iubesc Craciunul..hai cu sarbatorile alea mai repede.avem nevoie de niste liniste sufleteasca.avem nevoie sa lenevim in pat mai mult de doua dimineti..nici weekendu nu ne mai ajunge.deja incepem sa furam din programul din timpul saptamanii ca sa putem rezista la ore.sau eventual recuperam orele de somn nedormite in timpul orelor de franceza,muzica,desen..dar parca tot nu ne ajung..avem nevoie de vacanta..dar trebuie sa trecem mai intai de teze.am dat una mai imi raman 4..care se vor epuiza si ele.dupa am nevoie de un magazin..doar unul? mai multe..multe cadouri de craciun..multe globulete..in sfarsit o perioada in care lumea incearca sa fie draguta cu cei din jur.in care injuram printre dinti,iar daca doamna din fata noastra de la coada intraba daca am patit ceva ii spunem ca nu am patit nimic,suntem doar obositi,ne e cald..si poate vrem sa cumparam si noi mai repede ce am adunat in carucior ca sa ajungem acasa sa ne facem o baie fierbinte si sa ne asezam cu o cana de vin fiert in fata unei comedii..precum the grich..dada.ador filmu si deja l-am vazut de milioane de ori,dar nu ma pot plictisi de jim carrey.cine poate?

Niciun comentariu: