miercuri, noiembrie 11, 2009

about love


deci as scrie despre iubire tot timpul si oriunde dar tot timpul ma opreste ceva sau cineva.asa ca scriu cand imi reamintesc de acest sentiment care iti indulceste de fiecare data ziua si te extrage din problemele care iti freaca rau de tot piticu.pai ce pot sa spun despre iubire..este un sentiment,dar nu ca oricare altul,care apare exact cand te astepti mai putin.exact cand nu ai nevoie de el.si mai nasol e cand iti place cineva,incepi sa ti foarte mult la el,va intelegeti minunat ca prieteni si te indragostesti de el,dar el nici macar nu te place.what a bitch.nu mi s a intamplat sa ma indragostesc de cineva cu care ma intelegeam bine,dar in schimb cred ca am facut o victima..nu mai stiu cand,dar am facut si eu una..dar nu aici vreau sa ajung.vreau sa spun,cu toate acestea ca te indragostesti cand nu vrei...dar asta inseamna viata.inseamna sa te izbesti de anumite persoane,lucruri,probleme s.a. exact cand te astepti mai putin,exact cand nu ai nevoie de asa ceva..exact cand vrei sa fi singura..si nu poti trai singura pana cand ai tu de gand.tot vrei sa simti iubita,dar de o anumita persoana.tot vrei sa fi tinuta in brate,dar intr un anumit fel.tot vrei sa fi sarutata,dar intr un anumit mod.si totusi le vrei pe toate,dar in final constati ca nu ai ajuns la nimic...

Niciun comentariu: