sâmbătă, noiembrie 14, 2009

?

si simti ca ceva te roade..simti ca nu mai poti sa taci din gura..si iti vine sa ti versi nervii pe toata lumea din jurul tau.si in fiecare dimineata esti irascivila..si te framanta mereu o problema..care te intereseaza si nu te intereseaza..dar care iti da batai de cap...bai si asa sunt in fiecare dimineata.ieri spre exemplu m am cam ciondanit cu mama.imi tot repeta adresa pe care tr sa o urmez dupa ce terminam primele mele ore de meditatii pt arhitectura..si ii ziceam ca am inteles si ea imi tot zicea de o cladire intre coloanele garii de nord..si eu ziceam ca da..ca stiu..ea nu,ma intreba in continuare daca o vad...dupa la scoala,fiind irascibila raspundeam cat se poate de urat oricaror intrebari..chiar daca nu ma suparau..dadeam impresia ca am fost jignita..dar eu nu aveam chef de discutii inutile.si da...am ajuns acasa toate bune si frumoase..pana azi dimineata cand m am certat cu mama pt toate rahaturile..gen ca am intrat incaltata in casa...dupa ce ea a dat cu aspiratoru acum cateva zile..ok,am fost cam nesimtita,dar si ea mai intra incaltata..iar acum..acum moor de oboseala..am chef d vorba si de caterinca..nu stiu de unde aceasta energie sacrificata pt ridicarea starii morale..dar nu am cu cine :))) pot sa te plictisesc putin?

Niciun comentariu: