marți, martie 02, 2010

it's cute in a way u can not speak

ieri a fost luni,azi este marţi, iar schimbările sunt la fiecare colţ de stradă.
îmi place,suntmândră de mine.în sfârşit încep să fiu mai prezentă în prezent,decât să trăiesc din trecut şi să-mi imaginez în viitor.dar tot nu reuşesc să mă ambiţionez mai mult în a-mi scrie tema la mate sau a face nişte exerciţii în plus..aseară am început puţin câte puţin.şi ăsta e un început.cuprinsul cam scârţâie.în şcoală şi oriunde m-aş duce trebuie să întâlnesc pe cineva care îl cunoaşte pe X,care X e prieten dircet/indirect cu mine,care X cunoaşte un/o Y,pe care eu nu o cunosc însă prietenii mei o ştiu direct/indirect.şi barfa circulă.şti şi tu cum e: prietenii apropiaţi îţi spun ceva şi afli din nişte surse mai sigure anumite lucruri care ori te lasă cu buza umflată, ori te aduc în starea de negare, ori te duci şi te cerţi cu persoana respectivă..ori taci şi vezi cum merg lucrurile de la sine şi încerci să fi inteligent dezchizându-ţi mai larg ochii si să începi să cunoşti într-adevăr persoana respectivă,şi să-ţi dai seama că într-un final joacă pe mai multe fronturi,ooh,şi e un actor al naibii de bun!e foarte plăcut să şti că dorinţele ţi s-au îndeplinit,dar oare decurg la fel şi după ce dorinţa se termină?

Niciun comentariu: