marți, martie 16, 2010

i'm bound to lose my mind

-Un pahar de wiskey barman!
-Imediat păpuşă!Dar pari cam supărată..ia zi-mi ce ai păţit?
-Pff..Eu.Ca întotdeauna nimic,dar mereu am ceva.Tot timpul există ceva care să mă facă nefericită.Mai degrabă cineva..Încă un pahar,te rog!
-Să ghicesc: şi-a bătut joc de tine spunându-ţi cât de mult te iubeşte şi pe urmă a intrat alta în ecuaţie.
-Să spunem că are inima împietrită şi se crede un zeu al sexului.Dar nici nu ştie cât de slab este..
-Ceva lipseşte..Păpuşă,unde ai ascuns una dintre piesele din puzzle?
-Oh,Richard.. întotdeauna îţi dai seama când ascund ceva..
-Fac eu cinste în seara asta.,numai spune-mi ce ai ca să te eliberezi de mizeria asta de situaţie prin care treci.Mereu erai zâmbitoare şi păreai ca o minoră când îmi cereai nişte alcool.Uneori vroiam să te rog să-mi arăţi buletinu ..dar îmi aminteam că ţi-ai terminat studiile şi eşti fetiţă mare.
-E amuzant,plăcut şi dureros..Totul a început cu un simplu joc..Ne-am plăcut la prima vedere,ne-am simţit atraşi unul faţă de celalalt,am ieşit împreună de câteva ori...iar într-o zi am rămas blocaţi în lift – ce căutam în lift este prea neimportant;însă ce a urmat..arrr. S-a apropiat de mine.ne-am sărutat nebuneşte,până când au început uşor uşor hainele de pe noi să ajungă pe podea..şi aşa ne-am cuplat..Primele 2 luni au fost de vis.Însă,după aceea,a început să lipsească de acasă,ajungea prea târziu şi mereu îmi spunea că a rămas cu băieţii la o bere.L-am crezut – femeia este menită să iubească.L-am crezut până când într-o seară cămaşa lui purta parfumul unei femei...şi nu era al meu.Atunci mi-am dat seama că berea cu băieţii era o puştoaică de 18 ani,blondă,ochi albaştri,înaltă,suplă..mai pe limbajul bărbaţilor şi mai pe scrut de asemenea – o bunăciune..Mai toarnă-mi un wiskey,simt că-mi trece durerea..
-Niciun wiskey,nu vezi că deja delirezi?Te-ai uitat vreodată la tine să vezi ce eşti tu cu adevărat?
-În fiecare zi mă uit în oglindă, Richard.De fiecare dată văd aceeaşi fraieră,acea sentimentalistă nebună care-şi complică singură viaţa cu problemele altora..Ai o ţigară?Simt nevoia să fumez,n-am mai facut-o de mult.Mulţumesc!
-Păpuşă,fi atentă la ce-ţi zic: TU eşti unică,specilă.De aceea te consider diferită de celelalte,pentru că ai sentimente.Eşti menită să iubeşti nebuneşte de fiecare dată.Eşti cea mai mare sursă de iubire pe care am cunoscut-o vreodată.Şi nu e uşor să iubeşti de fiecare dată,însă asta te face pe tine să fii ultima perlă aşezată pe aţa unui colier de perle.Pentru ca ce este mai bun,rămne la urma,iar spre deosebire de acea „bunăciune” –în termeni masculini- tu eşti o zeiţă!
-Richar..
-Da.
-Ţi-am spus vreodată cât de mult te iubesc?

Niciun comentariu: