joi, februarie 25, 2010

more love



şi totul parcă s-a oprit într-o secundă.totul,mai puţin eu care am atâtea de făcut.vreau să se oprească şi pentru mine timpul puţin să îmi dau seama de ceea ce trebuie eu cu adevărat să fac.de cum să îmi finalizez toate proiectele pe care le-am început.
am nevoie de mai mult control asupra mea..începând cu aruncarea sentimentelor încolo şi încoace.după să mai lucrez puţin şi pe la relaţiile din jurul meu.apoi vine încrederea în relaţiile pe care mi le-am păstrat undeva într-o cutiuţă.să nu uit de calmul pe care trebuie să mi-l fructific în fiecare minut (lumea parcă se hrăneşte cu energiile tale negative;parcă trăieşte din supărările,irascibilitatea şi nervii tăi).şi nu în cele din urmă tot ce am spus mai sus.cineva trebuie să aibe grijă de toate detaliile...şi păcat că pe acest plan nu mă poate ajuta nimeni.poate doar cu susţinerea morală pe care mă bazez în fiecare zi şi care-mi dă mai multă încredere că pot mai mult de atât.că pot să fiu mai bună decât sunt.
dar probabil şti şi tu..e urât atunci când numai tu vezi realitatea,iar restul trăiesc într-o lume pe care nici măcar nu o pot percepe.
hai să ne creem o lume a noastră.ce zici?crezi că imaginaţia ta îi poate face faţă imaginaţiei mele?de fapt..întrebarea ar fi "te ţine?". :x

Niciun comentariu: