miercuri, martie 10, 2010

descarcare de nervi



deci,stiu ca nu e frumos sa incep o propozitie cu 'deci',dar azi nu mai pooot.m-am saturat sa vad cum lumea ma cheama numai atunci cand are nevoie de mine.ma enerveaza cum oscilez in fiecare zi de la starea de euforism la o stare care ma seaca si-mi amorteste orice chef de viata.simt totul fuge pe langa mine,iar eu nu pot sa prind nimic.e suparator sa sti ca atunci erai o raza de soare,iar acum incerci din rasputeri sa te faci auzit,simtit,vazut macar..dar e greu.pt ca lumea te cauta cand are nevoie de tine.iti vorbeste asa cum vrea.probabil nici nu se gandeste cat de mult ti la ei,cat de mult te dedici relatiei de preitenie,cat de mult inseamna pt tine fiecare amanunt.dar ce conteaza..totul se rezuma la orgoliu,mandrie,sa incerci mereu ce este nou,niciodata sa nu te uiti in jur daca merita sa pastrezi ceva.
sunt o fraiera,o aiurita,o draguta,o sentimentalista,o romantica incurabila.sunt mica,draguta si folosita.sunt prea buna cu cei care nu sunt buni cu mine.dar sunt si rautacioasa,nesimtita,iar cand ma enervez nu vrei sa afli de ce pot fi in stare.
gata,m am linistit.m am calmat. :x
XoXo,you know you love me

Niciun comentariu: