luni, februarie 01, 2010

cât mai aproape

da ştiu,am scis şi mai devreme,dar mi se pare că ceva nu merge atât de bine.adică..ni se spune că nu trebuie să căutam pers care e the one că ea ne va găsi..şi şti ce?şi persoana aia gândeşte exact ca tine..şi i se spun aceleaşi lucruri pe care le auzi şi tu de fiecare dată când te ai săturat să tot cauţi şi să ai parte doar de poveşti pe care să le păstrezi în amintirile tale.si mai ghici ceva..pers aia apare când te aştepţi mai puţin..poate că e pe drum şi nici nu ştie unde se îndreaptă..pt că îşi lasă sentimentele şi intuiţia să o îndrume..sau poate a fost întodeauna lângă tine,dar ai fost prea preocupat/ă să ţi cauţi the one-ul tău..şi era chiar lângă tine.
încep să mă sperii de ceea ce am devenit..dar e un sentiment atât de ciudat..deşi nu am ordine de niciun fel în viaţa mea şi în sentimentele mele..ştiu ce vreau.ştiu unde vreau să ajung.ştiu cine vreau să ajung.ştiu ce vreau acum..dar am cerut şi nu înţeleg prea bine răspunsurile pe care le primesc.sunt cuvinte mult prea distrate pentru mine.pentru ce simt acum.sunt confuză,da ştiu,iar sunt confuză.probabil sunt doar distrată de o idee pe care mi am fixat o. pe care vreau sa o indeplinesc..de ce ma simt atât de..nici nu ştiu cum să ma exprim..nu se poate descrie prin cuvinte ce simt acum.e ceva inăuntrul meu..ceva care tinde..care vrea..care cere cu disperare acel ceva sau acel cineva.
dar toate ţi se par nişte prostii.recunoaşte..sunt o fire mai ciudată..sunt cineva pe care nu o întâlneşti în fiecare zi şi oriunde.şi spune mi,totuşi,te ai îndrăgostit de ceea ce am scris?

Niciun comentariu: