luni, februarie 08, 2010

warm inside

inca ninge,inca bate vantul,inca e frig,inca e o vreme de tot rahatul..trotuarele sunt pline de zapada,ca sa poti sa traversezi trebuie sa mergi prin zapada care ti ajunge pana la genunchi,sa te uzi la picioare,sa te apleci pe gheata de pe strada ca sa ti scoti zapada din incaltamintea care e prea scurta pt o astfel de vreme si de abia atunci de ridici fericit/a ca nu ti s au udat blugii iar sosetele tale incearca sa ramana uscate, si de abia atunci poti sa spui "imi bag picioarele in ea de iarna,hai cu vara aia odata!"
dar mai intai trebuie sa vina si primavara.trece si ea,si vine vara.
ah,vara...
"este ora 10:30 iar eu de abia m am trezit.am intins mana pana la draperiile de la geam iar soarele mi a intrat in camera.nici macar apa rece pe care ti o dai pe fata dimineata nu te poate inviora mai bine decat un soare de vara strlucitor.ma dau jos din pat si merg pana la bucatarie.iar ma trezesc singura in casa..dar nimic nu ma impiedica sa fiu fericita.imi pregatesc micul dejun si ma fac comoda in canapeaua din sufragerie.deskid televizorul sa vad daca e vreun film bun..nu peste mult timp telefonul imi suna.mi s a facut o invitatie pe terenul de baschet..ah,dar maine.ah,trebuie sa fac bagaje.maine plecam la mare.biletul de la tren se afla in portofel.dar nu renunt la baschet.fac diseara bagajul..nu am multe de luat: se arunca tot ce este colorat si subtire din sifonier,ma asez pe valiza ca sa o inchid si tot ce mi mai ramane este sa nu intarzii pe peron."

Niciun comentariu: