vineri, ianuarie 08, 2010

2010??

Și uite așa a mai trecut un an,am crescut,ne maturizam,ne invatam sa cerem din ce in ce mai mult,ne place sa fim rasfatati,ne place sa fim iubiti,sa ascultam muzica in ore, sa ne facem de cap.Încă un an plin de surprize.De suișuri și coborâșuri.Un an promițător unei noi povești de dragoste,care probabil poartă cu ea un final fericit.Un an in care toți putem deveni mai buni,mai iubăreți,mai sensibili,dar totodată atenți și rezervați.Doar nu vrem să ne rănim,nu-i așa?Ei bine,cum sunt o persoană mai naivă, am comis unele greșeli..de ce nu și ceilalți.Adevărul este că toți greșim.Chiar dacă am senzația că eu am greșit mai mult,nu înseamnă că așa este.Nici ceilalți nu pot spune că nu au greșit sau că nu greșesc,spun că mă înțeleg dar de fapt nu știu ce simt eu de fapt.Și mă simt datoare să deschid eu subiectul și să rezolv problema.Îmi stă în fire..doar sunt o naivă,nu?Doar eu sunt cea care trebuie să îi împace pe toți..iar acum nu fac pe bunul samaritean..dar așa este.Mereu am grijă de prietenii pe care-i consider apropiați ori de câte ori am posibilitatea..dar ei nu mă pot ajuta pe mine prin a mă înțelege..ei bine,poate acum exagerez.Și eu am fost ajutată și destul de mult.Dar nu de toată lumea.Doar de câteva persoane.Am ajuns să mă înțeleg bine cu lume la care nici nu mă așteptam.La care doar visam să fim atât de apropiați și să ne considerăm prieteni.Sunt confuză,ca de obicei.Și așa termin încă o idee pe care nu pot duce până la capăt,pentru că nu îi cunosc încă finalul. :)
cu drag,
a ta M

Niciun comentariu: