miercuri, ianuarie 27, 2010

too much tequilla

hai sa luam un vin fiert si sa ne asezam la o masa si sa scriem.hai sa scriem ce ne vine prima oara in minte.stiu ca ideile cam fug din pagina,dar hai sa incercam sa le lipim cu niste picatura ca sa nu se mai dezlipeasca.ma uit in jur..si simt ca nu mai pot.ma simt prea mica pe langa tot ceea ce fac.simt ca nu e suficient cat fac.merg in fiecare zi pe strada (trebuie sa faca cineva drumul pana la scoala) si vad lume care se uita la mine ciudat..eh,acum cu gheata si zapada care o ascunde,ca mai alunec si mai am putin sa fac cunostinta cu cimentul de pe trotuar nu cred ca supara pe nimeni sa se mai amuze putin..dar de obicei sunt privita urat..nu stiu de ce oamenii de azi nu mai sunt ca oamenii de ieri.toti isi fac griji pt ziua de maine si tot ce stiu sa faca pe ziua de azi este sa se vaite si sa si planga de mila?!sti..ar trebuie ca noi sa le aratam cum se face o adevarata treaba..trebuie sa profiti de fiecare clipa pe care o ai.ei bine...da,am teoria,dar cu practica stau cam prost.pot sa dau oricui sfatul de care are nevoie,insa numai eu nu mi pot urma sfaturile..pt ca vad lumea altfel..cand sunt irascibila am impresia ca lumea in care traiesc e un simplu glob de sticla in care am fost inchisa dintr o simpla eroare.cand sunt fericita simt ca sunt singura pe strada si zambesc si nu mi pasa de ceea ce cred ceilalti.si de ceva vreme ma intreb "oare problemele mele mai au si ele un final..fericit?",ca doar nu vreau alte probleme. dar cu intrebarea asta imi ridic inca o problema la care sa ma gandesc cand stau intinsa in pat,cu cana de ceai langa mine si cu muzica pe shuffle. singura mea dependenta este muzica.ma trezesc cu alarma de la ipod in fiecare dimineata,cat imi scriu temele ascult muzica,timpul in care merg pe strada singura sunt inconjurata de muzica din casti,la scoala cand am o stare melancolica imi scot o carte pe care am inceput recent sa o citesc si 'ma conectez' la ipod.
ce pot spune..nu ma consider o fire ciudata.dar am ceva care am face speciala.fiecare are acel ceva,dar nu toata lumea stie sa si l puna in valoarea sau sa se foloseasca de el.
si cred ca deja vinul fiert incepe sa si cam faca efectul..
XoXo,
M

Niciun comentariu: